Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Aku di Hulu Selangor

Pelbagai peristiwa menarik berlaku di Hulu Selangor.Sejak aku tiba seminggu yang lalu pelbagai kerenah dapat dilihat.Hari pertama aku tiba aku dah mula bertemu rakyat disini melihat reaksi mereka dan mendengar keluh kesah mereka,hasilnya banyak yang diperolehi.Ada yang begitu teruja menanti PRK ini dan tidak kurang juga yang mengata dan juga memberi kata pujian kepada parti-parti kegemaran mereka.

Seawal aku tiba khemah-khemah penempatan di markaz-markaz BN telah dinaikan sehinggakan menimbulkan sedikit kemarahan kepada aku.Akan tetapi ia telah diturunkan apabila ahli majlis dan majlis Daerah membuat arahan agar mereka menurunkan semua bendera dan khemah-khemah tersebut kerana ia belum lagi memasuki zon berkempen.

Malam ini bertempat di Dewan Cina Serendah sya akan berada disana bersama semua pimpinan,PKR dan PR akan mengumumkan calon untuk PRK nanti.Debaran dihati walaupun dah tahu siapa calonnya.Semoga ia akan menajdi permulaan yang baik buat Pakatan Rakyat...

0 comments: