Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Hakim Flip Flop kes Jamal & Osman..!!

Semalam hakim mahkamah tinggi Ipoh tidak benarkan permohonan peguam Jamaluddin dan Osman untuk dapatkan penangguhan pada 28 Oktober supaya mereka boleh hadir sidang DUN. Sebaliknya hakim meminta kedua mereka menulis surat kepada Speaker memaklumkan ketidakhadiran dalam sidang dewan. Menurut hakim, perbicaraan tetap akan diteruskan.

Sebelah petang, hakim menukar bertukar fikiran pulak. Dia benarkan tangguh untuk membolehkan kedua meraka hadir sidang DUN. Dia kata " I think I have to allow it ".

Apa sebenarnya yang membuatkan Hakim tersebut menukar keputusannya..??Apakah ada tekanan atau ugutan yang kuat sehinggakan Hakim itu hilang keberanian dalam meneruskan Kes yang sepatutnya didahulukan bagi menjawab persoalan Rakyat..Apakah bagi mengikut kehendak sesetengah orang maka Kes ini diabaikan dahulu bagi menjaga kepentingan UBN di Perak...Apapun yang berlaku hanya Allah swt sahaja yang Maha Tahu..!!!

0 comments: