Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Aku Masih Sama....

Sepanjang aku meneliti jalan kehidupan ini aku semakin terabai dan terbuai dengan segala keindahan yang mengisi setiap inci lorong yang ada.Semua orang mula memeprlihatkan aku sebagai satu subjek yang perlu dikritik dan dinilai akan tetapi bagi aku itu tidak menjadi soal namun apa yang paling perlu ialah aku mahu mereka dan semua tahu bahawa aku masih sama dan tiada apa yang berubah kecuali masa.

Aku masih dalam linkungan itu masih sedar dan faham akan apa yang berlaku dan apa yang membuat aku berada di situ dan pada ketika ini.Bagi aku soalnya ialah nilai aku dengan prinsip buakn nilai dengan suara-suara sumbang dan menteliti-menteliti lemah mereka yang tidak puas hati tentang aku.Namun apapun yang berlaku dan apa jua nilaian mereka kepada aku,aku terima dan redho kerana bagi aku Allah lebih mengetahui dan sekiranya ujian itu tiba aku akan tenang kerana bagi aku itu adalah atas kehendak allah swt dan aku akan lepasinya mengikut ilmu dan juga kekuatan iman...

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Salam Puan,

Mintak linkkan blog kami ke blog Puan tanda sokongan.

Lawan tetap lawan!