Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




PROTES yang B***H atau Kerajaan UBN yang P***PU...Pikir la sendiri!!

Petikan Laporan dari Malaysiakini ( ehsan Blog Bagan Pinang ) :

Dewan Rakyat masih belum menerima permohonan rasmi daripada kerajaan untuk menangguhkan pembentangan rang undang-undang Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) untuk bacaan kedua.Sehubungan dengan itu, timbalan speaker, Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar (kiri) berkata sehingga mereka menerima arahan itu, kertas aturan sidang akan juga memuatkan rang undang-undang itu.

Wan Junaidi memaklumkan perkara itu selepas ahli parlimen Kota Raja, Siti Mariah Mahmud berkata rang undang-undang GST masih dimasukkan dalam aturcara perdebatan.
Perkembangan itu bermakna kerajaan masih boleh membentangkan rang undang-undang GST itu pada sessi Dewan Rakyat yang sedang berlangsung ini.

Sya : Tahniah seketariat PROTES anda memang hebat..!!!Anda meyakinkan rakyat untuk turun BERDEMO selepas itu YAKINkan rakyat bahawa kita telah mencapai KEMENANGAN pertama dan selepas itu BN telah berjaya MEYAKINKAN anda bahawa anada sebenarnya DITIPU oleh MEREKA..Dan yang lebih menyakitkan ialah RAKYAT terus akan DITIPU dan DITINDAS..!!!

HITAM takde PUTIH takde lepas tu kita istihar kita MENANG,hidup-hidup kena TIPU..!!!

2 comments:

mantaro berkata...

Lama dah dengar cerita.Mai le Bukit Gantang!

Siti Aishah Shaik Ismail berkata...

tu la cikgu din..bos takde pun kerja belambak gak...insyaallah nanti sya akan kesana semula...semoga semua sihat yer..rindu giler kat bukit gantang...