Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




7 TAHUN,DIZALIMI AKTA ISA - MALAYSIA KEJAM KEPADA RAKYATNYA

7 tahun terpaksa berdikari menjaga 12 orang anak, tanpa sebarang kelulusan yang tinggi, beliau menggunakan segala kudratnya membuat kueh mueh dan menjadi "baby sitter"....segala nya dilakukan demi mneruskan kehidupan anak-anak yang sedang membesar.Selepas 7 tahun, anak sulung perempuan kini berusia 25 tahun dan yang bungsu 8 tahun.

Puan Zakiah Mat(bertudung labuh biru muda, berbaju biru terqoise), isteri pada tahanan ISA Dr Abdullah Daud, yang telah ditahan dibawah ISA sejak bulan Disember 2001. Suaminya, Dr Abdullah masih menghuni salah satu blok di Kem Kamunting.

Melihat bulatan hitam (dark rings) dibawah matanya cukup menggambarkan kesukaran hidup yang telah ,sedang dan akan terus dilalui oleh beliau. Suaminya seorang lulusan Ph. D dari UK, sebelum ini memang mempunyai pendapatan lumayan untuk mereka sekeluarga.Namun, ISA telah meragut segala kegembiraan itu. Paling menyakitkan, sama seperti tahanan ISA yang lain, Dr Abdullah tidak pernah didakwa dimana-mana mahkamah.



GAMBAR ANAK-ANAK TAHANAN I.S.A

Ini adalah 2 dari 12 anak Puan Zakiah Bayi kecil ialah anak jiran yang diasuh untuk mendapat bayaran sebagai modal penyambung kehidupan.Beliau mengakui hidup atas ehsan ahli keluarga, kawan dan jiran.
Anak-anak ini pastinya masih belum mengerti dan faham, kenapa bapa mereka disimpan di Kem kamunting kerana dalam sistem pendidikan alaysia, TIADA langsung pendidikan tentang hak asasi sebagai rakyat yang bebas dan merdeka...

Mereka semua masih lagi menjadi mangsa kekejaman dan kerakusan MENTERI UMNO JUGAK MERANGKAP Menteri Dalam Negeri..Syed Hamid Albar Laknatullah. Adakah anda tidak bersimpati kepada nasib mereka?
Cuba pikir-pikirkan dengan kepala HOTAK, BUKAN KEPALA LUTUT!!!


SOALAN :
1. MEREKA INI RAKYAT MALAYSIA KE RAKYAT BANGLA?
2. MEREKA INI MELAYU KE MONGOL?
3. APAKAH HAK-HAK MEREKA DI BAWHA PAYUNG SERI PADUKA AGONG (AGONG DOK TIDO KER)

TAPI..INI LAIN PULAK
SO..SAY NO TO ISA...TAPI MASIH ADA YANG BEBAL KEPALA HOTAK DOK SOKONG ISA.


Ini adalah gambar manusia keparat yang ketuai PEWARIS, BADAN YANG SOKONG AKTA ZALIM I.S.A.Semoga Allah swt akan membalas mereka dengan siksaan yang berat...ALLAH HU AKBAR!!!

0 comments: