Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Teguran untuk Manfaat !!!

Salam semua...Pastinya semua telah memebaca surat dibawah yang saya tujukan kepada DSAI beberapa hari lalu.Alhamdulilah surat saya mendapat perhatian dari DSAI dan DSWA.Sebelum itu izinkan saya mengucapkan Ribuan terima kasih kepada DS kerana membuka ruang dan mengambil perhatian atas surat saya.Bagi saya pujian harus diberi kerana sikap berani DSAI yang mempamerkan surat dari akar umbi untuk dibaca oleh semua dan bukan seperti sesetengah Pemimpin yang menyembunyikan teguran Rakyat.Bagi saya jawapan yang diberi akan menjadi satu permulaan yang menunjukan komitmen DS dan DSWA dalam menangani isu ini dan pelbagai lagi isu yang timbul.Terima Kasih sekali lagi..

Dibawah ini saya ingin menjawab beberapa komen yang diberi untuk surat saya di dalam BLOG DSAI :

Asam garam kehidupan pasti ada yang menyokong dan pasti ada yang menentang sesuatu perkara.Apa yang saya tuliskan bukanlah satu tomahan atau bebanan yang ingin saya letakkan kepada DSAI.Kepada Komen dari PENGKAJI Soal ISLAM yang dibangkitkan merujuk kepada Cara Kepimpinan bukan saya menilai KeISLAMAN DSAI,asas kepada kepimpinan itu ada dalam HUKUM ISLAM itu sendiri.Kepada KRITIS soal kemenangan memang hak Allah swt akan tetapi Allah swt mengurniakan manusia itu dengan akal dan daya Usaha,jika benar niatnya dan sampai saat dan ketikanya tiada satupun yang dapat menghalang Ketentuan Allah swt.Saya juga mengucapkan terima kasih kepada semua yang memberi komen kepada tulisan saya,sesungguhnya teguran itu tanda sayang!!!

Biar apapun saya akan terus menjadi pengkritik kepada DSAI dan mana-mana pemimpin Pakatan Rakyat yang ada jika kena dengan Gayanya...Salam pejuangan buat semua...PERJUANGAN IALAH PERLAKSANAAN KATA-KATA...wassalam!

0 comments: