Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




MIDAH Penderhaka..???

Hamidah Osman (kiri), Adun Sg Rapat daripada BN kini berusaha keras untuk menceroboh masuk ke Surau Al-Falah di Taman Song Choon, Ipoh.

Pada mulanya, beliau yang mewakili Umno di taman itu telah meminta kebenaran untuk mengadakan program Umno bersama penduduk taman tersebut.

Tetapi, permintaan tersebut telah ditolak oleh AJK Surau yang bermesyuarat dan membuat keputusan untuk tidak membenarkan permintaan tersebut kerana program berkenaan anjuran parti politik. Sebagai memenuhi saranan Raja Muda Perak, Raja Nazrin Shah agar surau dan masjid tidak dicampur adukkan dengan hal-hal politik.

Namun begitu, Hamidah tidak berpuas hati dan ingin meneruskan juga program di surau tersebut pada esok hari, Jumaat (1.1.2010) jam 8.00 pagi.

Sya :

Dari apa yang dibaca nampaknya Hamidah ni jenis Tak Faham Bahasa la yer..Al maklumlah Perak pun dirampasnya inikan pulak arahan ajk Surau.Tapi suka aku nak tekankan ayat penyebab dari ajk surau yang menyatakan bahawa mereka membuat keputusan untuk tidak membenarkan Midah buat program di surau mereka kerana menjungjung titah Raja Muda Perak,so maknanya kalau esok midah buat jugak suka aku nyatakan yang kita semua boleh panggil dia Penderhaka,Pengingkar arahan Raja Muda..!!Sebabnya dah terang itu majlis politik dan pulak siap nak pasang bendera lagi,apa cerita tu...

midah i know what u did last year...!!

Sama-sama la kita tunggu esok apa nak jadi...Info dari blog ini

5 comments:

GOMO berkata...

salam...
what YB Hamidah did last year? Putar jugak adik sya ni...aduh..bawak bawak insaf lah adik sya...

AMK Kelantan dah kantoi dengan DADAH..semua bala akibat pemimpinnya PELIWAT. tak kira lagi skandal sana sini dalam PKR...

nasib baik lah SRIKANDI PKR tak kantoi lagi....harap ingat ingat Allah ye....

kaki ngampu berkata...

UMNO PARTI PENZINA...
RAHIM TAMBI NYA KECIK....
NAJIB NGAN ZZ... ALTAN...

Abas berkata...

UMNO buat, derhaka pada sultan, kau orang guling2 atas jalan, engkar perintah sultan boleh je yee.

dasar spesis yg suka buat kerja telarang..

kembara putih berkata...

UMNO ni kena banyak belajar lagi tentang rukun demokrasi. Surau, masjid, sekolah dan IPT bukannya
tempat untuk berpolitik. Biarkan tempat2 ini berdiri secara profesional, tak menyebelahi mana2 parti. Biarkan orang2 yang rajin berjemaah memakmurkan surau tu. Yang malas dan jarang solat tak payahlah nak rebut apa2 jawatan situ.

GOMO berkata...

Gomo bukan hendak mempertikaikan keputusan mahkamah ini. Namun sebagai umat Islam yang mana bangsa Melayu Gomo juga berhak menyuarakan pendapat dalam hal sebegini. Isu penggunaan nama Allah oleh Akhbar milik Gereja Kristian ini pada kiraan Gomo adalah satu bentuk DAKWAH oleh pihak gereja kepada umat Islam khususnya bangsa Melayu. http://www.papagomo.com/2010/01/wajib-baca-pembongkaran-agenda-kristian.html