Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




ADIL KE ????





Polis malam ini bertindak menyuraikan orang ramai yang berhimpun di padang Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ) untuk menghadiri majlis pelancaran kempen mansuhkan ISA di situ.

Kira-kira 40 anggota anti-rusuhan mula bertindak menyuraikan orang ramai - yang dianggarkan berjumlah kira-kira 100 orang - pada kira-kira jam jam 9.26 malam ketika Naib Presiden PAS, Mohamad Sabu berucap kepada orang ramai. ( 23 november 2300 h )

manakala di suatu negeri yang lain

pagi tadi,satu demostrasi bantahan penternakan babi telah di adakan di hadapan pasar kuala sungai baru,daerah masjid tanah melaka.tiada seorang pun FRU yang hadir.kecuali beberapa kerat anggota trafik yang mengawal lalulintas.poster mengenai demostrasi ini mula disebarkan ketika solat jumaat.penganjur perhimpuanan haram ini tidak dapat dikenali sehingga kini.

mengikut maklumat yang di terima melalui sms,jumlah yang hadir adlh kira kira 50 org.

dua situasi yang berbeza.tetapi di atas matlamat yang sama.iaitu hak!hak sebagai rakyat malaysia.tetapi dalam keadaan yang berbeza.satu perhimpunan di serang hebat oleh polis.manakala satu lagi polis cuma tersengih kerang.

adilkah?sedangkan kedua duanya perhimpunan haram !!!!!!!!!

0 comments: