Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Dato Seri ke Muar...Memang Best..

Gambar sekitar Program Dato Seri Nizar di Muar Johor semalam.Dato Seri yang datang dari Kuala Lumpur diarak ke tempat ceramah dari Plaza Tol Pagoh.Lebih dari 5 kenderaan dan 4 buah Motosikal Berkuasa Besar mendahului Konvoi sempena kedatangan Dato Seri Nizar ke Muar.Konvoi bergerak hampir 20 Kilometer sebelum sampai ke lokasi tempat ceramah iaitu di Markaz Pas Kawasan Bakri Muar Johor.

Ketibaan Dato Seri nizar disambut dengan paluan kompang dan juga perarakan masuk ke Markaz tersebut sambil di beri tepukan gemuruh oleh lebih dari 5000 RAKYAT sekitar Muar.Mereka yang hadir tanpa mengira Bangsa dan sambutan sebegini hanya pernah berlaku pada awal perasmian Markaz tersebut kira -kira 16 tahun yang lalu dengan kehadiran Tuan Guru Nik Abdul Aziz,namun ia diserikan kembali dengan kehadiran Wira Negeri Perak dan Menteri Besar Rakyat ke tempat tersebut.

Ketibaan Dato Seri Nizar juga disambut oleh Ketua DPPMNJ Dato Mahfuz Mohammad,Dr Boo Cheng Hau ( Adun skudai),Hj Anwar salleh ( Pengerusi PKR Johor) dan Yb Dr Sheikh Ibrahim Salleh ( Adun Sg Sabung).

Kalungan Bunga juga dibuat oleh wakil Penduduk India di sana.Cendrehati juga disampaikan oleh Pengerusi Pas Negeri kepada Dato Seri Nizar.

Semangat dan juga Aura beliau amat menarik perhatian apabila Dato seri sentiasa mendapat perhatian dari semua lapisan terutamanya dari kalangan Anak Muda di Johor yang mana boleh dikatakan sambutan itu sebenarnya diluar jangkaan.

Apapun sambutan Rakyat di Muar memang Best...!!!

0 comments: