Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




DATO SERI NIZAR DI PASIR PANJANG


Sempat berbual mesra dengan Ketua PAS Cawangan Sungai Wangi, Haji Hasbullah, bekas Tentera Laut.

Jamaah yg hadir untuk turut berbuka puasa bersama Dato' Seri Nizar

khusyuk bertahlil !

Posing dik..kejap lagi kita buka puasa yaa !

Pewaris perjuangan !

Dato' Seri Nizar sedang membaca doa setelah selesai mengimamkan solat magrib

Mukadimah Ceramah oleh YDP PAS Kawasan Lumut

Ceramah dari wakil DAP, beliau menjelaskan insiden kejadian kes tangkapan polis sewaktu majlis makan malam di Sekolah Nan Hwa Stiawan kerana menyangkan video rampasan kuasa Sidang DUN 7 Mei 09.

Penceramah Utama oleh DS IR Nizar sendiri, banyak menyentuh isu-isu semasa yang bersangku paut dengan UMNO, menceritakan semula kejadian sidang DUN pada 07 Mei 09, rentetan perbicaraan kes mahkamah dan yang akhir beliau menasihati pasukan keselamatan terutama polis supaya menjalankan tugas ikut arahan berdasarkan undang-undang, bukan ikut arahan UMNO, nanti jika PR yang memegang tampok pemerintahan mereka ini akan di hina oleh rakyat. Ucapan Dato Seri juga turut memperjelaskan sokongan serta kesetiaan beliau yang tidak berbelah bahagi ke bawah duli paduka Sultan.

Mai kita duk bersila..baru syokk layan ceramah

Lagi antara yg hadir ke tapak ceramah malam semalam.

Manjung Mari kata : " Dah 27 tahun aku menetap di daerah Manjung.... inilah baru kali pertama wakil rakyat beri sebuah kenderaan untuk kegunaan penduduk DUN Pasir Panjang. Nasib baik PAS yang menang, dapatlah pengundi-pengundi di sini merasai sedikit dari hasil kemenangan tersebut. Kalau nak harap wakil rakyat BN... tunggu dulu.......tunggu dalam proses ! Apa pun aku bagi penduduk Pasir Panjang mengucapkan jutaan Terima Kasih kepada Dato Seri Ir Haji Nizar kerana sudi menyediakan sebuah kenderaan buat DUN Pasir Panjang... Moga-moga pemberian Dati Seri ini akan diberkati Allah " (manjung mari)

4 comments:

Pak Oncu berkata...

Sya tolong zoom kan gambar bekar Navy tu,,, saya juga bekas navy,,,, !! tanhk you,,,,,

Pak Oncu berkata...

alamak salah eja lahh pulak,,, bekas bukan bekar lahh maaf lah anakda sya...thank you bukan tanhk.....

sya berkata...

gambar panglima ni jugak ada di blog perakexpress...

aro berkata...

teman terlepas ke pasir panjang semalam. aduhai..