Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Johari pulak jadi kerbau bawak lumpur!!!Adoiyai!!!

Kenapa Johari Kassim patut letak jawatan??

Jawapannya mudah sebab Dia punya pasal semua kena tempiasnya.Sehinggakan sanggup menghina Dua EXCO yang lain dengan panggilan KELDAI!!Sikap dan cara beliau ini dilihat semacam mereka yang tak ada penderian dan kurang cerdik dalam mentadbir sesuatu.kalau dia bagus dah lama dah diaorang akan pilih dia tapi ni dak duk kata diri bagus tapi HAMPEH je la.

Tindakan beliau dilihat seolah-olah inginkan KEPENTINGAN JAWATAN tersebut dari memikirkan untuk Berbakti kepada RAKYAT...Perlukah jawatan untuk kita membela RAKYAT???Kalau YA jawapan Johari maka nampak sangatlah yang dia ni memang GILA jAWATAN dan PANGKAT...!!!

Sekalipun hendakkan JAWATAN jangan RAKYAT yang menjadi alasan sehingga RAKYAT yang akan jadi PENING dengan perangai HANGPA ni..

Lagi satu nak bagi peringat jangan MAIN-MAIN dengan pengaruh BLOGGERs ya kerana silap langkah hang memang cari nahas...BLOGGERs BODOH YA,aku rasa hang lagi tambah BODOH sebab hang sendiri tak tau nak bela RAKYAT lagu mana.Nak jawatan baru nak bela RAKYAT kalau takdak jawatan hang jadi apa, BUTA KAYU je la...ADOIYAIII!!!

SO JOHARI AKU RASA HANG MEMANG PATUT LETAK JAWATAN...

2 comments:

SysOp berkata...

Orang camnie kalau dibiarkan... boleh jadi teruk PKR... baik dier keluar,..

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya, bukan salah Johari, tetapi parti yang menerajui kerajaan negeri yg membelakangkan rakan dalam pakatan.

Hal perlantikan YDP MPSP telah dibincangkan dalam mesyuarat PR council, akan tetapi ia tidak dapat diputuskan kerana bantahan keras daripada jeff ooi, chief of staff cm. sungguhpun demikian, dap & pkr bersetuju secara prinsip bahawa YDP MPPP akan diketuai oleh ahli dari dap manakala MSPS pun oleh orang yang dilantik oleh pkr.

Jika kerajaan negeri menghormati rakan kongsinya, maka hal penting seperti ini seharusnya dirujuk kembali kepada pr council untuk diputuskan sebelum sebarang keputusan dibuat.

ini tidak berlaku sebaliknya Dr Mansor diminta untuk membuat pengumuman sehari sebelum perlantikan rasmi dibuat. terkangkang dibuatnya pkr.

perkara seperti ini bukan pertama kali dilakukan oleh rakan kongsi pkr, tetapi sudah banyak kali & selama ini pkr hanya berdiam diri tidak mahu menimbulkan sebarang kekecohan.

ckchew