Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Krisis Perak:Hanya 5 Hakim dibenar dengar kes MB Perak


Permintaan Dato Seri Nizar untuk mendapatkan 11 Hakim bagi mendengar kes yang melibatkan Siapa Menteri Besar Perak yang SAH telah di tolak oleh Pihak Hakim Negara.Namun setakat semalam dari sumber maklumat yang diperolehi hanya 5 Hakim sahaja yang dibenarkan untuk mendengar kes tersebut.

Sumber yang diperolehi setelah keputusan mengenai permintaan itu di Faks kan ke Pejabat Peguam Dato Seri Nizar semalam.

Apa pun setakat semalam Dato Seri Nizar dan Barisan Peguamnya akan terus berjuang untuk kes tersebut sehingga mencapai Keputusan pada 9 & 10 hari bulan ini.

Dalam ucapan Dato Seri juga Beliau menyebut bahawa sekiranya Takdir Allah SWT menyebelahi mereka pada 10 haribulan ini ,maka PR di Perak telah sebulat suara untuk tetap berpegang pada janji mereka iaitu mengembalikan Hak dan Kuasa Undi kembali kepada Rakyat.Mengembalikan Perak kepada RAKYAT Perak untuk menentukan siapa pemerintah dan Pemimpin yang mereka mahukan untuk terus meneraju Negeri Perak.

Semoga Kemenangan di pihak yang benar...Amin Ya Rabbal Alamin....


BUBAR DUN PERAK...BUBAR DUN PERAK...BUBAR DUN PERAK!!!!

2 comments:

::BeDuK:: berkata...

Sdra, kalau sdra. baik dengan Anwar al-Juburi (al-Juburi adalah nama yg diberikan oleh Mat Sabu kpd Anwar sebelum dia jd kamceng semula la dlm PR) beritahulah..bila dia nak bersumpah. Najib dah tiga kali bersumpah sdra. Kalau betullah dah lama dia ditelan bumi...tapi si Al-Juburi bagi macam2 alasan taknak bersumpah kes liwat. Saya cabar sdra...kalau Anwar buleh bersumpah kat masjid, saya masuk PKR! Lepas tu dia tak pernah pergi buat Haji kan padahal dah keliling dunia dia round tu sdra.....apa cerita ni....Ada berani al-Juburi!!

Pikirlah sdra....

Tuk Ketuo berkata...

kau ingat kalau dah bersumpah 3 kali tu dah baik bona tak bersalah?

Oit bro kalau hati manusio tu memang tak semonggah bersumpah banyak mano pun totap jadi keboncian manusia dan jangan jadi bodoh mintak balo tuhan...