Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




ZAMBRY BUKAN ANAK JANTAN?????ADOIYAI!!!






KahKahKah...Memang SESUAI gambar ZAMBRY dengan baju tu....Nampak MASUK je padanan tu...

Dah la KENA HALAU hari tu...KihKihKih...Lawak betul!!!!!

OK X SEMUA????

9 comments:

ahmad kamal berkata...

Sya, kalau nak pamirkan gambo-gambo yang tak elok, lebih daripada inipun orang lain boleh pamirkan. Saya cadangkan kepada Sya, gambo-gambo yang tak ada faedah kepada minda orang Melayu tap payah le bersusahpayah diposkan dalam blog Sya.

Kadangkala orang diluar akan menilai kembali personaliti Sya melalui apa yang dimuatkan oleh Sya dalam blog...

Di pagi Jumaat yang mulia, kekadang tu ada lebih baik kita samasama pejam mata sebentar dan check balik diri kita. kekadang banyak benda-benda negatif yang patut kita samasama buang jauh. Insyaallah penyatuan sesama bangsa Melayu akan terjalin.

HaHs berkata...

OK ler tu!

Tu dah kira baik dah tu,
kalo org lain dah kena hamput. kalo takut dgn gambar x elok, jangan buat keja buruk, jahat, penaya rakyat, rasuah, fitnah, ugut, guna cara kotor, rampas hak rakyat, rampas kuasa guna polis, guling speaker guna undang2 rimba. Nak bersatu camne kalo perangai dan otak buruk? biar dgn kafir yg ikhlas, dari muslim yg zalim dan munafik.

kakLuna berkata...

orait per gambar camni...maknanya mmg sebahagian besar rakyat perak mmg x merestui dan x mengiktiraf MB Zambry dan konco2nya...rakyat benci, meluat..di mana2 pun boleh terjumpa bnda seperti yg merupakan sbhgn luahan perasaan rakyat..


sy x rasa entry mcm ni menjejaskan pndgn org terhadap personaliti sya...yg berfikir negatif tu krn mereka x mengenali sya dan sy x rasa hanya dgn 1 entry ni saja mengubah pndangan mereka...lgpun ni blog beliau, terpulang lah pd beliau nk bubuh apa dlm entry nya..

aloha2 berkata...

tak suka baca pi berambuih dari blog nih

Unknown berkata...

mmg bdoh sombong....
Bodoh tak leh ajar, cerdik tak leh menumpang mcm ni la.....

7seven berkata...

saya skrg malah penyokong2 pr..kini amat malu nk dengar org2 seperti ahmad kamal yg duk perjuang melayu dan melayu dan melayu..racism..yg menular dlm pemikiran ahmad kamal adalah racun sesat yg ditanam oleh umno sekian lamer..kita lupa tentang amaran Allah dlm al-quran tentang golongan yg duk perjuang bangsa ni..lihatlah sejarah kaum A'd..kaum Tsamud..Bani Fir'aun yg lebih dasyat dari umno melayu nih..berdegor2 pegang dan cium keris pd perhimpunan2 umno..ianya lagho dan tk berfaedah..apa telah jadi kpd Qarun..diceritakan bagaimana kekayaan Qarun yg sbg menteri kewangan Fir'aun pd ketika itu mempunyai istana yg trdapat 600 bilik,dihiasi dgn emas dan harta2..punyer dasyat..Allah menurunkan pembalasan akhirnya,kerana Bani Fir'aun tetap ingkar..apakah umno dan melayu terus menerus ingin perjuangkan melayu? hentikanlah..marilah bersama perjuangkan Islam..agama Allah..utk semua..tak kire kulit,tk kire bangsa..mudahan kita mendapat rahmat Allah dgn memperjuangkan agamanya..bkn bangsa..

PAPA GOMO berkata...

SALAM ADIK SYA...
EMMM MAKIN LAMA MAKIN TAK MATANG LAH PULAK ADIK SYA NI...

SRIKANDI PKR???
ADIK SYA..ADIK SYA...???

PAPA GOMO berkata...

ALOHA NI ADA LAGI???
INGAT DAH DIBAKAR DENGAN DAP HARI TU...

HU HU HU

PARPUKARI berkata...

APA KAMU BANGGA KE DENGAN BUAT MACAM NI? NIZAR NAMRUD YANG BALACI DAP KAU SANJUNG TINGGI, MEMALUKAN BETUL LA SRIKANDI PKR NI!

MENTALITI TAHAP KELAS KETIGA!

DENGAN IZIN SAYA NAK MINTAK SEMUA PEMBACA BUDIMAN SUPAYA MEMBACA ARTIKEL INI DAN EDARKAN PADA SEMUA! SEJARAH TIDAK BOLEH DI PADAM!

http://parpukari.blogspot.com/2009/06/reid-commission-original-document.html