Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




UMNO OH UMNO...BACUL+ POLITIK WANG

Lama dah tok nak menyembang.bertapa kat dua tiga gunung menambah ilmu di dada.
tok nak ulas sikit tentang kemenangan dr mansor kat Penanti.
Biarpun hanya 46% keluar mengundi tapi kehebatan PR di kaca mata rakyat telah terbukti pasal UMNO awal-awal lagi dah tarik diri tak nak bertanding.Rakyat dah nampak betapa baculnya UMNO.tempat tak yakin menang,surrender awal-awal tapi kat Manek Urai nak pulak bertanding.

UMNO yakin menang kat Manek Urai pasal kat sini majoriti melayunya lebih 99%.Undi bukan Melayu memang dah confirm bukan milik UMNO.
Benarlah kata TG Nik Aziz,UMNO dah jadi sebuah parti bertaraf bebas.
Sekarang UMNO yang dah nak rebah mengharapkan PAS pecah belah dengan umpannya yang galak melabel fraksi-fraksi dalam PAS kepada golongan ulama dan profesional atau lebih dikenali puak erdogan.

sebenarnya dalam PAS ok jer.gelorapun setakat dalam cawan.Perwakilan PAS tak seperti perwakilan UMNO mudah termakan umpan kain batik dan duit kopi.mereka lebih bijaksana.
mereka dah masak keja poyo media totok umno yang bekerja 24 jam main perang saraf untuk menjahanamkan PAS.

Sedar atau UMNO saja buat tak sedar perwakilan PAS memang menolak kerjasama dengan UMNO kerana sedar dengan kelicikan parti itu memperalatkan kawan dan lawan dalam parti.
MB PAS di Perakpun ditumbangkan dengan cara mengaibkan dan beliau telah dituduh boneka cina.itulah mainan politik 3 suku umno.asal kalah je ajak berunding untuk perpaduan.

tok iskandar

1 comments:

Naruto sensei berkata...

Kes stadium runtuh ni pun salah satu bala kepada kerajaan suka gaduh UMNO..

UMNO seperti ditimpa bala, Pecah tembelangnya menipu rakyat..!!menipu .!!

Sila lawat kalau nak tahu bala yang menimpa UMNO ha ha ha.......

http://bagindareformasi.blogspot.com/