Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




STADIUM SULTAN MIZAN RUNTUH !!!!




KUALA TERENGGANU 2 Jun – Stadium Sultan Mizan di Gong Badak runtuh pagi ini menyebabkan kira-kira 70 peratus daripada strukturnya musnah.

Bagaimanapun sehingga kini tiada laporan mengenai kemalangan jiwa diterima dalam kejadian yang berlaku kira-kira pukul 8 pagi itu.


Sya :

Apa lagi pi la siasat KRONI sapa yang buat stadium ni...Sapa yang luluskan kontraktornya....

adoiyai!!!

4 comments:

~PakKaramu~ berkata...

Salam,

Itu alamat UMNO nak rutuh la tu

Naruto sensei berkata...

Kes stadium runtuh ni pun salah satu bala kepada kerajaan suka gaduh UMNO..

UMNO seperti ditimpa bala, Pecah tembelangnya menipu rakyat..!!menipu .!!

Sila lawat kalau nak tahu bala yang menimpa UMNO ha ha ha.......

http://bagindareformasi.blogspot.com/

sya berkata...

insyaallah tak lama lagi la tu...allah swt dah bagi petanda dah tunggu masa je la tu!!!

pakabuana berkata...

STADIUM GONG BADAK

Stadium gong badak
kenapa engkau runtuh
macammana aku tak runtuh
duit tarak berkat...duit tarak berkat

Duit oh duit
kenapa tarak berkat
macammana duit nak berkat
ini projek deris...ini projek deris

(c) Deris oh deris
kenapa kau lepas tangan
macammana tak lepas tangan
aku bukan mb...aku bukan mb

Mb oh mb
kenapa jadi begini
macammana tak jadi begini
ini kerja kroni...ini kerja kroni

Ulang Chorus (c)