Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




1 Malaysian-Rakyat dituduh terima upah untuk berdemo...!!!

Najib kata mereka yang pergi ikut Demo ISA diupah?????

Woit PM Bacul..hang ingat RAKYAT macam orang UMNO ke..Sogok sana-sini pastu pi ikut membabi buta..!!!hang silap bila lebelkan RAKYAT macam tu...!!!

Untuk pengetahuan korang RAKYAT yang hadir masa Demo tu lebih berani dan ada MARUAH dari pemimpin UBN yang tak sedar diri dan suka berselindung disebalik jentera yang ada...

Yang pasti masa DEMO tu yang benar-benar diupah dan patuh cakap UBN ialah POLIS dan Balaci-Balaci yang lain...!!!!...Itu Comfirm..!!!!

9 comments:

Pak Oncu berkata...

ekekekekkekeek MARAHHHH LAHHH PULAKKKK,,,,,,,,,,,,

rizuan mh berkata...

tak tahulah mane sudari serikendi ni dpt info.kalu dah yg berdemo tu buat pengakuan camtu, xkan ler umno jgk yg salah lagi.sape yg bodoh ni actly? kamu ke atau otak kamu? atau dua2 memang bodoh???

rizuan mh berkata...

rakyat bukan dituduh, tapi rakyat bodoh yg berdemo tu yg mengaku, bodohh!!!!

hatiminda berkata...

MANSUHKAN KERAKYATAN ANWAR..
ISA= IBRAHIM ANWAR SIAL!!!

hatiminda berkata...

AKTA ISA = AKAN KITA TUNJUKKAN ANWAR IBRAHIM ANWAR SIAL!!!!

MuhD NoR AzyM berkata...

Hek eleh..aku pegi berdemo tak dibayar pun..

UMNO senang..letak duit, jalan..

`narumi berkata...

hmmm.... rizuan x paham2 lg yg wat kuar citer tu utusan.. media yg agak kurang dipercayai...

Bro Taj berkata...

amboi panas ner post ni.... ada sampai emosi.. udah ler jaga bahasa yer.

sya berkata...

bukan depa tu tak faham tapi buat tak faham..pasai apa depa ni terasa bila kita kata UBN sebab depa tahu UBN memang umpan duit..hihihi