Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




1Malaysia Siapa yang Tak Faham Ni???


Sya masih tak faham bagaimana Najib mentarbiahkan pengikut-pengikut UMNO untuk memahami konsep 1Malaysia sebab apa kalau kita lihat akhir-akhir ini isu yang hebat dipermainkan oleh orang UMNO sendiri ialah isu MELAYU...Laungan dalam mempertahankan MELAYU dilihat semakin memuncak dikalangan mereka sehinggakan mencetuskan pelbagai persoalan.Ada yang sampai nak berDEMO..!!!

Adakah kerana Konsep yang cuba dibawa oleh Najib dengan laungan 1Malaysia tu sebenarnya dah melanggar adat Melayu yang diperjuangkan oleh UMNO??Adakah kerana itu maka mereka bangun dah meniupkan semangat Kemelayuan ini???Lihat sahaja perangai mereka dalam keadaan Pemimpin mereka melaungkan semangat 1Malaysia yang boleh ditafsirkan sebagai semuanya sama,akan tetapi pengikut mereka masih lagi tiada FAHAM erti 1Malaysia.

Kalau 1Malaysian yang jadi ikutan sekarang,mengapa perlu ada isu PENGKHIANAT MELAYU..???Rasanya lebih baik korang sebut dan cari isu PENGKHIANAT RAKYAT yang banyak sekarang ni...itu baru 1Malaysia...!!!

Dalam Slogan 1Malaysian Rakyat diutamankan bukan Melayu..so Kalau nak perjuang melayu baik tukar kepada 1MELAYU.

kalau nak kira pasal isu pengkhianat..bukan melayu je yang kena khianat yer...!!!So pada kepada yang berkenaan sebelum laung baik ajar dan beri faham pada UMNO dulu ya..!!

p/s : Oppsss lupa nak bagitahu kat NAJIB,1 MALYSIA tapi PERAK 2 la YOB,APA ke HAL nya YOB!!!..so kena akui yang kamu dah GAGAL..!!!

0 comments: