Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Injuksi Yb Sivakumar Ditolak!!!!


YB Sivakumar dikerumuni wartawan sebaik keluar dari Kamar Makhamah 4

YB Siva tetap dengan pendirian Beliau sebagai Speaker yang sah untuk mempengerusikan Sidang Dun Esok

Keputusan ini sememangnya telah diduga...

Sama-sam kita lihat apa akan berlaku esok....!!

Makhamah Tinggi Ipoh hari ini memutuskan untuk menolak Injuksi yang di Failkan oleh YB Sivakumar pada hari jumaat yang lalu.Injuksi bertujuan untuk menghalang Setiausaha Negeri untuk menghalang Adun-Adun PR dari memasuki Dewan.Makhamah juga menetapkan 1 Oktober 2009 untuk mendengar semuala kes ini.YB Siva yang keluar dari Bilik Makhamah 3 sekitar jam 4.30 petang telah menegaskan bahawa Beliau akan tetap mengedakan Sidang Dun Perak pada 2 September 2009.Beliau menyatakan bahawa walau apapun keputusan Makhamah hari ini Sidang Dun tetap akan diadakan esok.Kesemua Adun-Adun PR akan menghadiri Sidang Dun esok.

Team PerakExpress juga telah dimaklumkan bahawa jalan-jalan utama memasuki Banggunan SUK esok akan ditutup.Dijangka kan ia akan dimulakan menjelang esok pagi.

Persoalannya APAKAH YANG AKAN TERJADI ESOK????APAKAH SEJARAH BARU KEZALIMAN UBN AKAN DITERUSKAN???

2 comments:

Unknown berkata...

salam,

sya reformis kini di www.duniacacamarba.blogspot.com,

Unknown berkata...

bodoh apa keling paria ni. nak buat sidang dun wajib ada perkenan dymm sultan perak yang arif dan bijak sana. paria ni ada ke dapat perkenan sultan? bodoh punya keling mabuk. asyik nak derhaka je puak puak ni.. yang lain pun ikut berkokok sama.. akai tadak ka??