Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




N31 Kuasa Tuhan yang tak dapat dihalang...!!

Ini yang dikatakan sebagai Wamakaru,Wamakarallah,Wallah Hu Khairun Makirin( manusia merancang,Allah juga merancang,namun rancangan ALLAH lebih BAIK ).

Selepas UMNO melalui SPR mengumumkan bahawa tiada kekosongan Dun di Kedah,hari ini mereka diberi bayaran CASH oleh ALLAH SWT dengan mengambil nyawa salah seorang ADUN mereka dan meletakan UMNO dalam satu lagi keadaan GENTING kerana perlu berdepan dengan RAKYAT di Negeri Sembilan pula.Walaupun beberapa hari lepas mereka menarik NAFAS lega kerana tak perlu melakukan PRK di Kedah namun kini semestinya UBN terduduk dan tersentap dengan apa yang berlaku.

Apakah kali ini kemenangan dan GOL ke Sembilan yang akan dijaringkan di Negeri Sembilan oleh PR..???Sama-sama kita nantikan...

5 comments:

Pak Oncu berkata...

salam puan,,, saya bukan nak dahulu kan TUHAN , tetapi kawasan DUN ni susah PR nak menang,,,,let we wait i see,,,,,,,,,,,

Sysop berkata...

Pemangku ADUN

SPR akan membuat satu lagi kejutan.... hahaha

SPR akan mengumumkan bahawa ujudnya situasi Pemangku ADUN bagi kes-kes yang melibatkan kematian ADUN. Pemangku ADUN ini bergantung kepada situasi ADUN tersebut. Jika ADUN yang meninggal dunia itu dari BN, pastinya akan ader Pemangku ADUN tetapi tidak kalau ADUN yang meninggal dunia itu dari PR.

SPR akan mengumumkan Pemangku ADUN mestilah dari kalangan ahli keluarga ADUN itu sendiri sama ada isteri atau anak yang sulung. Jawatan Pemangku ADUN ini akan mendapat semua keistimewaan sama seperti ADUN itu sendiri ketika hidupnya. Elaun dan imbuhan serta kemudahan akan diberikan secara saksama.

Pemangku ADUN juga berpeluang mengundi didalam mana-mana sidang DUN dan juga jika ADUN tersebut adalah EXCO, maka Pemangku ADUN juga akan menjawat jawatan EXCO.

SPR akan melakukan sistem Pemangku ADUN dengan dimulakan di DUN Bagan Pinang yang mana ADUN dari Barisan Nasional telah meninggal dunia.

Kita tunggu pengumuman SPR tidak lama lagi.

aku berkata...

kito blasah yo..

hatiminda berkata...

insyaallah,dengan kuasa Allah s.w.t,manusia2 yg menggunakan penyelewengan agama spt puak2 saudari akan dihancurkan olleh Allah satu masa nanti...jelas sekali saudari tidak menghormati saudara islam sendiri yg baru ke rahmattulah...jangan jadi manusia gampang!!!

arin2772 berkata...

Salam... Innalillahi waina illahi rojiun.... Takziah utk keluarga arwah Yb azman. Moga jasa beliau kepada rakyat kawasan yang diwakilinya dahulu diberikan ganjaran yang sebaiknya oleh Yang Maha Esa. Kepada keluarga arwah.. banyakkan bersabar dan redha lah dengan kehendak Nya. Amin...