Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




PRK lagi di N9..?????


Belum pun pilihanraya kecil Bagan Pinang bermula, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) petang tadi baru menerima satu lagi Surat Perletakan Jawatan dari Adun Johol, Barisan Nasional.

Punca pengutusan surat tersebut kerana ADUNnya sedang bersabung nyawa; akibat penyakit kanser tulang tahapan ketiga/genting.

Ini menandakan Negeri Sembilan bakal menempuhi satu lagi pilihanraya kecil; selepas selesainya pilihanraya kecil Bagan Pinang kelak.

Pun begitu, MKT PKR Badrul Hisham Shaharin @ Chegubard berkata, SPR sedaya upaya cuba menyelamatkan BN dengan menolak surat perletakan jawatan itu.

Sumber adukateruna

Sya : Nampaknya SPR akan cuba mempertahankan kerusi ini untuk tidak di istiharkan kosong bagi menyelamatkan maruah Parti komponennya iaitu UMNO dan BN.Sudah pasti kerelaan Adun ini yang nak meletakkan jawatan akan terus dipaksa untuk tidak meneruskan impian itu kerana bagi UBN kini setiap kali Gendang PRK berbunyi mereka akan memekirkan kekalahan yang bakal tiba..So sama-sama kita nantikan sama ada ia akan kosong atau TIDAK..!!!

0 comments: