Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




WARZONE in SUK PERAK..!!!

dsc08807dsc08810dsc08821dsc08828dsc08825

Gambaran awal sekitar jam 6.30 pagi lagi para -para penjaga keamanan UBN telah memulakan khidmat mereka bagi menjalankan tanggungjawab sebagai penjaga dan mempertahankan kerajaan zalim UBN.Gambar yang lain akan diupdate kemudian.

5 comments:

arin2772 berkata...

gambar penjaga keaman ubn sedang bersedia untuk menentang anasir subversif dan komunis yang menggugat keaman negeri perak... semoga penjaga keamanan ini berhati keras dan menjalankan tugas yang diamanahkan dengan jujur dan wibawa.. amin...

Teluk Bakong berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Teluk Bakong berkata...

udah le tu arin tau le mike tu barua UMNO

pemantau umno berkata...

anjing banyakkkkk kannn syaaa...

arin2772 berkata...

Aku penyokong keamanan.. Perak dah aman dan sedang bergerak ke hadapan.. Telok Bakong tu lah yang BARUA.Barua pada komunis DAP. Tak ingat apa karpal singh cakap?? Penyokong pembangkang cuba la fikir skit. Tak lama dah. Kejap je lagi kita PRU 13. Masa tu korang pakat le pangkah DAP. Konfem ada calon melayu dari DAP nanti. Ingat dia nak bagi Nizar jd MB lagi ke?? Langkah mayat Karpal singh dulu!!! Pikior skit yob... Sian kat pembangkang. Buat sidang dun haram tanpa perkenan sultan. Buat malu je. Baca UUT negeri Perak. tadak perkenan mana boleh bersidang...mangkok!!!