Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Polis Gagal Pulangkan Seluar Saya !-Yb Gobalakrishnan


Kuala Kangsar : Malam ini satu ceramah penerangan isu semasa telah diadakan di kawasan perumahan Awam Batu 4,Kuala Kangsar.Antara penceramah yang hadir ialah Yb N.Gobalakrishnan dan juga Yb Dato Mahfuz Omar.Ceramah bermula sekitar am 10.00 malam disebabkan hujan yang turun agak lebat dan menyebabkan hadirin yang hadir agak kurang.
`PULANGKAN`- Gobi : Gobala dalam ceramahnya turut berkongsi cerita mengenai apa yang berlaku dalam politik Negara dan juga Pakatan Rakyat.Beliau yang menyifatkan bahawa Pakatan rakyat merupakan salah satu Medium terbaik bagi Rakyat dalam membuat perubahan di Negara ini.

Beliau turut berkongsikan cerita mengenai kes mahkamah yang Beliau hadapi yang mana slaah satunya ialah berkaitan dengan apa yang berlaku di dalam pilihanraya permatang Pasir.Mahkamah yang baru-baru ini telah memutuskan agar pihak Polis memulangkan semula seluar milik Beliau kepadanya dalam masa 2 minggu sehingga artikel ini ditulis masih gagal menyerahannya.Kami juga dimaklumkan bahawa tarikh itu telah berakhir pada tepat jam 12.00 malam tadi.

Gobala turut menyatakan bahawa sekiranya ia masih gagal dikembalikan Beliau mengesyurkan kepada Pihak Polis agar menyerahkannya kepada Hakim tanda kegagalan Pihak Polis melaksanakan tugas mereka.
Dato Mahfuz Omar mengulas mengenai Badjet Negara yang disifatkan sebagai Badjet PANADOL!
Hadirin yang hadir begitu sabar dan semangat mereka dipuji kerana sanggup berhujan dan menanti ceramah sehingga selesai.

5 comments:

wan berkata...

Sya,ksian hujan2 pn awk pg jgak KKagsar hr tu ye,pg Kemunting ngan Selama pn hujan gak hr tu. Xpela nnt jmpa saya ambikla payung saya sedekah.

Tanpa Nama berkata...

Sya, rasa-rasanya nampak ada tergantung kat kedai bundle pagi tadi tu.... ha! ha! ha!

Siti Aishah Shaik Ismail berkata...

hahahaha..!!masalahnya mana na cari seluar yang belakang kena potong..hihihihi

Aspirasi berkata...

Terima kasih kepada khemah bewarna biru tu.. kalau tak de khemah warna biru tu... basah pula tetamu...

Hidup BN.... 1PAS"DAP didahulukan, Islam ditinggalkan"

Tanpa Nama berkata...

Salam Sya...
saya mohon izin copy paste artikel & gambar nak masuk dalam blog kami...tq