Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Balaci Kerajaan Haram BN memang SETIA...!!!!

DS Nizar menyatakan terdapat petugas SU DUN Perak sanggup menunggu beliau ,hanya semata-mata untuk menyerahkan surat Speaker Haram ,Ganesan memanggil sidang DUN Perak.

“Satu panggilan daripada petugas Dewan,bertanya DS berada di mana” kata DS Nizar.”Saya out station”kata DS Nizar.”Kami tunggu sampai pukul tiga pagi”.Menurut DS Nizar mereka sanggup menunggu untuk menjalankan arahan Speaker Haram Ganesan Haram.

Sementara itu,Adun Kuala Kurau,YB Yunus telah menerima surat tersebut di rumah beliau di Parit Buntar.Difahamkan surat yang bertarikh 12 Oktober itu,meminta wakil rakyat menghantar soalan bertulis dan lisan sebelum 14 Oktober.

“Speaker V.Sivakumar pun memberi notis panggilan ,dan meminta soalan lisan serta bertulis mengikut peraturan dewan 14 hari.”kata DS NIzar.

DS Nizar menegaskan ,Pakatan Rakyat tidak akan hadir persidangan DUN Perak yang dipanggil Speaker Haram ,Ganesan.

“Ganesan bukan sahaja menghina Sultan Perak tetapi juga mencemar perlembagaan Perak”kata DS Nizar.

“Saya menasihatkan mereka yang ingin bersidang,tunggulah keputusan V.Sivakumar yang memohon keptusan mahkamah berkaitan kerbersahan Ganesan”kata DS Nizar.

“Kini krisis dalam krisis yang dicipta UMNO/BN”tegas DS Nizar lagi.

http://sisibukit.blogspot.com/

3 comments:

ahmad berkata...

Alahai...x habis2 bebal. pertama sakali nak bgtau yang haram tu Apek Nijar tu.
Sudah2 la tu. Kalau x nak dtg lagi bagus. x de le semak sangat dewan tu nanti dgn beruk2 mak yeh. Dah kata tak nak dtg. duduk je la rumah goyang ape yang patut. Ini duk melalak2 bgtau x nak dtg.. kui...kui...kui...cari simpati la tu.
memanglah kena tunggu apek nijar tu sebab nak bagi surat. sebab kalau surat tak dapat, menyalak2 pulak kata tak dapat surat. nanti jadikan alasan pulak tak dtg. itu sebab lah kena tunggu. Apek ni kan kuat menyalak2 macam anjing kurap.
aku rasalah,
Mcm DS Dr zambry bgtau la. karang sibuk la parya siva nak buat surat tarikh yang sama. yelah, hati kata nak dtg tapi dah terlepas cakap x nak dtg. nak jilat kahak sendiri dah malu. cari la alasan nak jilat kahak tu balik. aku nasihatkan lah, jilat je lah kahak tu balik. gentleman sikit. hua...hua...hua...
Tadi rasanya macam ada kata BN derhaka pada Sultan. rasa nak terkicit2 pulak bila baca. agaknya biol apek ni. kan DS Dr zambry dah bgtau, surat akan dikeluarkan selepas mendapat perkenan Sultan. Setahu aku apek ni yang lahabau nak bersidang tak pernah dpt perkenan Sultan. apek ni yang derhaka dan celaka kepada Sultan. Lepas tu bersidang merata2 tempat. kat bawah pokok lah, dlm hotel lah. bengong. lepas ni buat la kat dalam jamban ke, tepi tembok ke. tempat2 macam ni tak payah pekenan Sultan. dapat pekenan Anu Wow je. hua..hua...hua..

wan berkata...

Ini lg satu barua umno.Woi,mangkuk ayun,Adun Pkatan Rkyat tk mau dtg klau sidang tu dpanggil speaker yg blum dputuskn oleh mahkamah.Kau tau undang2 ke tau ni?Klau x tau undang2 jgn nk pandai2 myalak kt blog ni.Kau tau tk apa impaknya klau ksemua Adun PR x dtg? Tau tk apa jd lpas ni? BELANJAWAN NEGERI PERAK TIDK BOLEH DIBENTANG!Zambri786 dh digantung 18 bulan oleh Jwtnkuasa Hak&Kbebasan! Kau tau ke tk tau dia tk blh masuk dewan!Inilah barua Bodoh x blh diikut,pandai x blh diajar!

keraspedal berkata...

wan sabar wan..pencacai umNo macam org kat atas skali tu mmg bodoh..kalau tak bodoh,tak pula dia sokong umNo...umNo adalah parti :

U-ntuk
M-elayu
N-o
O-tak,,

kita melayu berotak akan sokong terus pakatan rakyat dan DSNJ