Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Jamuan Hari Terbuka Pakatan Rakyat Perak..!!




Saya selaku Pengarah Jamuan Hari Terbuka Pakatan Rakyat Perak menjemput seluruh rakyat Perak tanpa mengira fahaman ideologi, politik, bangsa dan agama hadir beramai-ramai ke majlis tersebut pada 25hb. Oktober 2009. Majlis bermula jam 8.00 malam di Medan Istana, Bandar Ipohraya.

Majlis tersebut diadakan untuk menghimpunkan seramai mungkin rakyat Perak dari seluruh lapisan masyarakat untuk bertemu mesra dengan pimpinan Pakatan Rakyat Perak. Semuga majlis ini akan menjalin satu ikatan mesra ke arah penyatuan bersama di bawah lembayung keadilan.

DATANG JANGAN TAK DATANG. YANG MEMBACA BLOG INI, MOHON HEBAHKAN JEMPUTAN INI KEPADA JIRAN TETANGGA, SAUDARA MARA, SAHABAT HANDAI ATAU SESIAPA SAHAJA YANG DITEMUI.

MISBAH
Pengarah
Jamuan Hari Terbuka Pakatan Rakyat Perak

1 comments:

ahmad kamal berkata...

Nampak banner ada ketupat, macam jamuan raya je? tapi sebut Jamuan Hari Terbuka, tak dan kut nak buat dalam syawal tempohari..apapun, kalau ada kelapangan boleh lah teman datang nanti..