Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Pihak POLIS HINA ISLAM..!!!

Solat Hajat dan Munajat yang dipimpin Oleh Ust Noor Azli Musa dibuat diperkarangan Kedai makan berhampiran Banggunan DAP Negeri.
Lokasinya langsung tidak menggugat kerja-kerja Pihak Berkuasa POLIS..!
Memohon pertolongan Allah swt dan mendoakan keselamatan Adun-Adun PR
Diwaktu ini bermula satu PENGHINAAN,apabila OCPD ini mengeluarkan arahan tangkapan keatas 5 individu yang terlibat dalam solat tersebut.
Pegawai Polis bernama TAHIR ini mengarahkan agar mereka tidak meneruskannya dan meminta agar mereka ini bersurai..!!

Beliau terus mendesak agar ia dihentikan jika tidak arahan tangkapan tadi akan dilaksanakan..!

Ini adalah RIAK wajah mereka yang dengan SINIS dan MENGHINA apabila merka ini yang bernama RAMES dan GLEN mentertawakan Agama Allah swt apabila pegawai yang bernama TAHIR menghentikan Solat tersebut..!!Perhatikan wajah mereka dengan betul-betul,dan anda akan rasa apa yang aku rasa...!!!!


Mungkin ialah gambar terbaik 1 Malaysia apabila ummat Islam mengerjakan ibadah mereka,mereka ditertawakan oleh pegawai-pegawai POLIS ini..!!

Gambar diatas ini ialah antara gambar-gambar yang dapat dirakam semasa sidang dun semalam.Ia antaranya menceritakan menegenai sekumpulan dari penyokong PR bertindak mengadakan Solat Hajat dan Munajat bagi memohon kepada Allah swt untuk membantu memberikan kekuatan kepada Adun-Adun PR mennghadapi mereka yang zalim ini.Solat Hajat ini dibuat di perkarangan kedai makan yang lokasinya tidak menggugat kerja-kerja anggota keselamatan.

Namun apa yang diluar jangka oleh sya ialah tindakan POLIS yang sememangnya cukup Menghinakan apabila mereka mempersendakan Solat Hajat tersebut.Ia bertambah HINA apabila seorang lagi anggota POLIS berpangkat Tinggi,MELAYU dan mengaku beragama ISLAM mengarahkan agar Solat tersebut diberhentikan dan mengarahkan juga agar 5 daripada mereka ditahan..!!

Aku sempat bertanya kepada seorang anggota CID beragama ISLAM dengan soalan `Adakah solat ini menjadi kesalahan'..?Beliau mengatakan bahawa ini arahan,dan jawapan itu turut ditambah lagi dengan jawapan SINIS dari pegawai berbangsa india yang bernama N.S RAMES dengan mengatakan bahawa tempat itu telah diwartakan dan ia salah mengikut undang-undang..!Bayangkan ketika itu aku merasakan ia sesuatu yang begitu mencabar kesabaran aku apabila dapat aku rasakan bagi mereka ini Kalimah Tauhid mereka ialah,

HIDUPKU,MATIKU,KERANA PEMIMPINKU DAN UNDANG-UNDANG KU..!!

Semalam barulah aku tahu bahawa Allah swt itu hanyalah kepercayaan bagi mereka sesuai dengan ungkapan didalam rukun Negara,mungkin kerana tiada lagi ketakutan bagi menghadapi MATI dan mungkin juga mereka tidak Takut akan KEMATIAN maka dengan senang mereka mempersendakannya...!!!

Soalan aku apakah bersolat kini menjadi satu ancaman kepada undang-undang NEGARA??Sejak Bilakah Allah swt meletakkan syarat bagi menunaikan solat hanya 5 minit seperti yang diarahkan oleh pihak OCPD??Dan Sejak Bilakah Allah swt melarang hambanya menunaikan Solat dikawasan-kawasan tertentu..??

Tahukah anda mereka yang bersolat itu tidak DIPAKSA,DISURUH dan DIBAYAR untuk melakukannya melainkan hanya kerana Allah swt..!!

Apakah kita akan terus melihat ISLAM dipermainkan..???

5 comments:

One Nie Group berkata...

99% polis ni,makan duit haram,sampai mekanik pun jual tayar spare [part.makan duit haram ,anak bini jadi mangsa.yang besar makan besar yang kecil makan kecil.Tun sumpah depa jadi biawak tak leh nak berak

Sysop berkata...

Bagi diorang....

"Maka nikmat Tuhan kamu yang manakah yang kamu dustakan" - Ar-Rahman (Al Quran)

C++
CipanTapirTenuk.blogspot.com

bikir berkata...

Kufur Nikmat Menyebabkan Rahmat Menjadi Laknat..Tunggulah saat itu..lagi pun tengok muka2 POLIS RAJA DI MALAYSIA ini hampir dengan umur pencen..tapi sayang Allah tak beri lagi jalan untuk .....nun di akhirat..kelak.?

Tak pun " POLIS ni berwajah ISLAM tapi MELAYU...EJA..!!!!!"

Tahniah Sya REFORMIS umur tara anak mereka tapi Allah dah beri cahaya KEBENARAN....

Teruskan berjuang di bumi berPMkan 1 Malaysia yang bacul haprak menghalalkan segala cara hanya untuk BERKUASA....

DARI RAKYAT UNTUK RAKYAT caiyo..dik

GOMO berkata...

salam....
errr apa yang adik sya merepek ni???
he he he...kesian takda modal dah ke???

udahlah tu, pesan kat nizar sewel jangan dok meroyan nak kan kuasa yang dah hilang tu.

PRU 13 cuba lagi. mana tahu boleh jadi PM si sinar sewel.

tak elok fitnah....dosa tau.

Pookey Mark berkata...

Semayang pun berkiblatkan roket.... lagi nak marah polis!