Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Konspirasi terhadap Yb Tian Chua..??

Mahkamah Majistret Kuala Lumpur menjatuhkan hukuman enam bulan penjara dan denda RM3,000 ke atas ahli parlimen Batu, Tian Chua, selepas mendapatinya bersalah terhadap tuduhan menggigit seorang anggota polis dan menghalangnya daripada menjalankan tugas.
Mahkamah bagaimanapun membenarkan penangguhan pelaksanaan hukuman tersebut untuk membolehkan Tian Chua membuat rayuan.

Jika Tian Chua gagal dalam rayuannya terhadap hukuman tersebut, maka beliau akan hilang kelayakan sebagai ahli parlimen Batu.



Sya : Keputusan Mahkamah terhadap kes Yb Tian Chua hari ini dilihat sebagai satu tindakan yang dipenuhi konspirasi bagi menjatuhkan Yb Tian dan membuatkan Beliau hilang kelayakkan menjadi YB..??

Adakah YB Tian akan Kalah dalam Rayuannya..??Akan adakah pengosongan Kerusi Parlimen Batu??Apakah ia telah dirancang..???sama-sama kita nantikan...!!

2 comments:

Arif Omar berkata...

anda sepatutnya membaca le lebih sikit. tahu ek apa konspirasi dan bagaimana nak buktikan konspirasi. jangan cakap aje. buktikan. ini macam tong sampah aje tulisannya. ada fakta le sikit. baca di sini: http://arifomar.blogspot.com/2009/05/konspirasi-pakatan-jahat-mengikut-akta.html kalau nak tahu konspirasi. dan di sini: http://arifomar.blogspot.com/2009/09/undang-undang-keterangan-kes-konspirasi.html. jangan cakap kosong aje daan hanya tahu ucap konmspirasi aje. buat suka dik orang aje. ni main bantai dan ikut sedap mulut aje. apalah.

arin2772 berkata...

Salam...
Cayalah tuan arif... belasah je dia org ni. cakap macam bagus je. sampah masyarakat macam tian chua tu nak dibela nya.. hampeh!! memang dia menghalang tugas polis.. dah dibuktikan pun.. ari tu siap langgar lagi jaga kat site tu. pokemon punya cina kurus. kalau dia bukan ahli parlimen dan dilindungi akta parlimen... dah lama aku terajang muka dia. kurang hajar punya cina malaun tak sodar diri!! gangster konon.. pirah mabuk... tanya malaun tu mana bukti gambar najib ngan altantuya??? kencing kuat.. gambar superimpose pun buat carca marba.. tadak kualiti langsung... org buta pun tau gambar tipu.. bodoh sialan monyet tahap tujuh punya cina kurus kering malaun... tadak nya konspirasi!!! puak pakatan haram ni kalau kena kat dia org semuanya konspirasi.. menyampah aku... macam dia tu semua malaikat.. tak buat salah langsung... ratu zina eli kangkang cipap tak cukur tu pun mengaku .. tapi puak pakatan dok bela gak... mmg cian malaun kurus tu halang tugas polis!!! padan muka ko!!! lepas ni anuwar wal juburi pulak akan didapati bersalah!! ha ha ha.. tak sabar aku tunggu.. kalau tak bersalah lawan la kat mahkamah.. apa dalih dalih tangguh tangguh lagi... pondan tua tak malu.. kata lawan tetap lawan... dengan saiful pun takut??? pecat je 9 lawyer tu kalau tak boleh lawan... cakap je berdegar!!! mabok togel..