Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Selepas Rasuah,UMNO kini Parti RASIS..!


ROUND YANG PERTAMA
Maka tersebutlah al-kisah seorang memanda menteri dan juga seorang Pak Menteri yang duduk satu kapal tapi tak sama pandai,kurang cerdik dan tak boleh pakai...

Berkatalah Pak Menteri ini kepada Memanda Menteri ( Lihat gambar )<<<----

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Nazri Abdul Aziz,menggelar Dr Mahathir sebagai 'bapa segala perkauman'...???



Dan selepas itu ia dibalas kembali oleh Memanda Menteri....



Semalam, Dr Mahathir membalas balik dengan mencabar Nazri meletak jawatan dari Umno, yang disifatkannya sebagai sebuah pertubuhan rasis.





Berbalahlah sesama mereka dan diteruskan dengan round yang ke 2







Nazri pula menjawab,oleh kerana Dr Mahathir telah mengesahkan bahawa UMNO sebuah Parti RASIS,maka beliau ( Dr Mahathir ) adalah 'BAPA segala PERKAUMAN 'kerana menjadi presidennya selama 22 tahun.



Ini kenyataan yang dikeluarkan oleh Pak Menteri berhubung soal BTN...Nampaknya ia sudah tidak boleh lagi diselindungkan,bila berbicara soal BTN..semua orang dah tahu ia MODUL yang bersifat RASIS...!!

"Apa kebaikan yang anda dapat daripada modul yang memberitahu audiens bahawa hanya orang Melayu berjuang bagi kemerdekaan? Apa kebaikan yang anda dapat daripadanya? Adakah anda mengatakan bahawa orang Cina dan India tidak berjuang (bagi kemerdekaan)? Adakah anda mengatakan yang mereka bersama-sama dengan penjajah? Itu tidak adil," katanya.-Nazri Aziz


1Malaysia ini sebenarnya wajah sebenar BTN...!!

1 comments:

PAPA GOMO berkata...

Bukti pendedahan ini di harapkan agar kita semua menilai akan apa sebenarnya yang Wee Choo Keong ini lakukan. MP PKR ini telah bertindak RACIST dengan menyerang peniaga Melayu manakala peniaga cina HARAM tidak langsung di sentuh oleh Wee Choo Keong ini.
http://www.papagomo.com/2009/12/bukti-dan-fakta-wee-choo-keong-seorang.html