Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Dato Seri Nizar berjaya layakkan Perak untuk Liga Super!


Jawatankuasa Pertandingan Tempatan FAM telah bermesyuarat baru-baru ini.14 pasukan telah disahkan bertanding di liga super dan 12 di liga perdana.

Perlawanan Liga Super dijadualkan bermula pada 9 Januari 2010.Jawatankuasa Pertandingan FAM menetapkan tarikh akhir perndaftaran pemain pada 19 Disember ini.

Pasukan Liga Super yang dikeluarkan FAM:

1.Selangor
2.Perlis
3.Kedah
4.Johor FC
5.Terengganu
6.Kelantan
7.Plus FC
8.Negeri Sembilan
9.PERAK
10.Pulau Pinang
11.T.Team(Terengganu)
12.Johor
13.Kuala Lumpur
14.Harimau Muda (A)

Sebentar tadi di Ipoh telah berlaku upacara perjanjian antara wakil PAFA melalui DS Nizar dengan pemain. Difahamkan 20 orang pemain telah menandatangani perjanjian untuk mewakili Perak.Antaranya termasuk Razali Umar.Megat Amir,Nantahakumar,Arif Ismail(Negeri Sembilan)dan Shafuan Adli(T-team)

sumber P.Bukit Gantang

2 comments:

cicitHJHASSANu berkata...

salam...

inilah pemimpin yang kita cari-cari....kepala otak geliga

tanahserendah.blogspot.com berkata...

Salam,

Tahniah DS kerana melayakkan Perak untuk masuk ke Piala FA walaupun saya bukan orang Perak. Tapi saya senyum kambing dengan beberapa kerat ahli politik yg cuba menjadi hero mempolitikkan isu ini dengan menekan DS supaya meletakkan jawatan. Persoalannya mengapa mereka tidak menyelesaikan masalah hutang yang tertunggak semasa PAFA diterajui oleh kepimpinan dulu? Mereka lebih mementingkan politik dari bola sepak Perak..