Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Mahkamah Rayuan Dalang...????

ADOIYAI..!!!!!
Mahkamah RAYUAN merupakan bapak segala Mahkamah yang didalamnya terletak segala keputusan.Sehingga kini segala kekemelutan berpunca daripada Mahkamah Rayuan...!!
Kes Dato Seri Nizar dan Negeri Perak menjadi mangsa pertama....Sudah diistihar menang tapi ditahan dari memiliki trofi hanya kerana mahkamah rayuan...!
Dun Kota Siputeh...sampai sekarang sunyi dan sepi...????
kes SPRM diberi kuasa untuk menyoal siasat tahanan selepas waktu pejabat,juga angkara mahkamah rayuan...Apakah peristiwa 14 akan berulang...???
Adakah ini semua kerana mereka UMNO/BN telah GAGAL dengan Plan A maka berubah ke Plan B...Iaitu MEMPERGUNAKAN Mahkamah RAYUAN...????
Sampai bilakah persoalan akan tinggal persoalan....????

1 comments:

Selamatkan PAS & TGNA berkata...

Banjari,kirim salam dekat Ahmed.

Siang tadi aku nampak MRK Banjari panjat tangga PMBK.

Collect duit dengan "bos" kau orang ke?

Friday, December 18, 2009
Saynotomunafiqeen Bakal Dikenakan Tindakan Undang-Undang!

Ni lagi 1 fitnah jahat si saynotomunafiqeen. mintak dia bertanggungjawab keatas tuduhan yang dia buat pada Anual Bakhri segera sebelum tindakan diambil oleh Anual Bakhri.

Dibawah ni artikel dari blog saynotomunafiqeen dan dibawah artikel ni ialah kenyataan balas mohon pertanggungjawaban dari Anual Bakhri.

seterusnya sila baca di - http://selamatkanpastgna.blogspot.com/2009/12/saynotomunafiqeen-bakal-dikenakan.html & http://www.esasterawan.net/esasterawan/1.asp?uid=46