Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




UBN AKAN BUAT DVD SIDANG DUN SIAP DIEDIT!!!!

Datuk Dr Mah Hang Soon, the Barisan Nasional State Executive Counsillor of Perak said that they will soon be releasing DVD’s of the May 7 state assembly sitting. He said “In the videos, the people will get to see who started the fight, who climbed on the table to shout, who threw the Standing Orders booklet, who banged on the tables with their fists, who started pushing others and even who was the one who broke several microphones in the hall. Within the next two or three days, we will get the copies printed and they will be made available to the public. The DVDs will probably be placed in our Barisan component party offices or in the offices of our state executive councillors in the State Secretariat. They failed to show how it had been them (Pakatan) who had first crossed the hall to attack the Barisan. This is not fair to us because what the people need to see is exactly what had transpired on that day,”

sya :

emm...UBN nak keluarkan DVD yang telah berjaya di EDIT dengan baik sekali!!!So korang tunggu je la dalam DVD tu nanti mesti gempakkan...korang akan nampak PR je yang salah!!!

UBN akan guna pelbagai teknik yang ada untuk mengelirukan RAKYAT!!!!Dan yang paling penting ia mungkinkah akan diberi secara percuma????

Yelah almaklumlah taklaku.....

kihkihkihkih......kikihkihkihkih.....

3 comments:

bukit teluk sera berkata...

orang smua pakat dah tau cerita sejak 7/5 lagi.. dah heboh merata pekan, kampung, bukit dan hutan.

sapa lagi nak tengok dvd UBN tu? Najib & menteri kabinet kot.

haby berkata...

Salam sya...

Dah dasar penipu...cam tu la!

Dulu ada pemimpin mereka.. kata ada "biawak boleh terbang"...pun mereka boleh percaya....kata mereka mungkin ada, cuma kita tak pernah tengok!
tengoklah nanti..."Persidangan yang terlampau"....

pelakun utama?....

that guy berkata...

sya..mmg dah ada..kat belah grik depa buat wayang pacak kat kg2....ni info yg aku baru dapat..depa siap bagi beras, minyak, gula lagi..

yg dok risau la takut org2 kg ni yg termakan..