Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




HARUSANI DAH WAJIB SERTAI UBN!!!

Harusani ni buat hal lagi nampaknya ya!!!Nampak sangat dia ni memihak kepada pemerintah yang zalim dari RAKYAT yang BAYAR gaji dia...!!!!

Kalau nak sangat jawatan dan nak NAMA pi letak jawatan dan masuk politik dan yang lebih TEPAT lagi masuk UBN kan senang cakap!!!!

Ni jangan berselindung di sebalik jawatan MUFTI dan MENGGUNAKAN ISLAM sebagai perisai hang pulak!!!

TAK DA AKAI KE!!!!!AKU HARUSKAN HANG MASUK UBN LA PAK MUFTI OI!!!!!ADOIYAI!!

3 comments:

Nazrul Fazli berkata...

Assalamualaikum saudara/i sekalian.saya nak cakap pon x banyak sangat ilmu agama.Tapi pada pendapat saya la walaupon dato' harussani tu nampak gaya macam tak memihak pada kita,itu urusan dia dengan Allah.kita rakyat biasa sekurang-kurangnya hormat sikit dengan ulama'.amik yang bermanfaat daripada dia,yang rasa x bermanfaat tu tinggalla-alfaqir Ilallah

GOMO berkata...

SALAM ADIK SYA,
ABG GOMO SOKONG KOMEN NAZRUL FAZLI TAS ARTIKEL ADIK SYA YANG MENGHINA DAN MERENDAH-RENDAHKAN SEORANG MUFTI. WALAUPUN DATO HARUSSANI TU DIBAYAR GAJI OLEH KERAJAAN TIDAK SEMESTINYA PENDIRIAANYA JUGA KERAJAAN. DIA BERKATA BEBAS. HAK RAKYAT!!!

ADIK SYA CAKAP
Ni jangan berselindung di sebalik jawatan MUFTI dan MENGGUNAKAN ISLAM sebagai perisai hang pulak!!!

SUBAHANALLAH...
INSAF LAH ADIK SYA, DATO HARUSSANI NI SEORANG YANG BERAGAKMA ISLAM DAN SEORANG MUFTI. HORMATILAH PANDANGAN NYA SEBAGAI SEORANG YANG PENTING DALAM EHWAL ISLAM DI NEGERI PERAK TU.

NGAH MENGGUNAKAN AYAT AL-QURAN DEMI KEPENTINGAN POLITIK LEBIH HINA SEMACAM BABI DARI DATO HUSSANI INI.

ADAKAH ADIK SYA SEDAR AKAN ULASAN ADIK SYA ITU?

INSAFLAH...
KEMBALILAH KE PANGKAL JALAN

haby berkata...

Salam Sya,

Kita amat terasa apabila yang mengeluarkan pendapat itu dari kalangan orang yang "dihormati",malangnya kadang kadang ianya tidak mengambarkan ia sebagai yang "dihormati"....keadaan akan menyebabkan keluarnya hamburan kata yang tak sepatutnya!

Namun sebagai manusia biasa,dia..dan kita tidak lari dari melakukan kesilapan...dan kerana kesilapan juga yang akan menjelekkan dia dan kita!

....biar siapa pun ia,komen keterlaluan adalah amat tidak baik

Sya....maaf andaikata terasa!!!