Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




PDRM TERLALU SIBUK...????

Email dari Muhd Muaz.

Assalamu'alaikum...

Disini saya ingin memberi amaran dan peringatan buat semuanya di seluruh Malaysia mengenai kegiatan seorang penipu yang mana modus operandinya adalah menawarkan handphone murah (kastam kononnya), kereta murah (kereta anda yang akan dilarikan) dan juga perempuan-perempuan semua b
erhati-hati dengan lelaki ini, jangan sampai kena jual.

Awas bila berhadapan dengannya kerana dipercayai mengamal ilmu hitam dengan cincin taring harimau.

Telah banyak laporan polis dibuat terhadap lelaki ini, di KL- kes tipu duit handphone. JB - kes tipu duit kereta. Melaka - kes larikan perempuan, Kedah - kes curi kereta. Dan banyak lagi kes.

Merupakan bekas banduan. Berasal dari Kedah. Nama SURADI ISKANDAR BIN FISOL @ DK (lihat gambar). Rujuk laporan polis no.repot PANTAI/000996/09

Sukar dijejak kerana sering berpindah-pindah ke bandar-bandar lain. Jika terlihat atau terjumpa sila lapor kepada polis dengan segera. Kalau boleh, tangkap, tapi pastikan jangan bertindak seorang. Minta bantuan.

Sekarang ini dipercayai berada di Kuantan Pahang.

Saya juga merayu pada sesiapa yang ada terjumpa atau terlihat gadis dalam gambar ini (Acu) salah seorang mangsa DK supaya dapat menghubungi saya seberapa segera AZMIE +6017-317 4711/+606-317 7455.

Terima kasih saya ucapkan atas kerjasama tuan-tuan, puan-puan dan saudara serta saudari yang saya kasihi semua. Berhati-hatilah dan awasi sekeliling kawan-kawan dan saudara mara semua. Saya tiada pilihan kecuali meminta bantuan disini kerana pihak polis masih lagi menyiasat.

TPU - Ayat "pihak polis masih lagi menyiasat" yang aku tak tahan tu... yang pastinya pihak polis dok sibuk macam dalam gambar dekat bawah ni ha...

Pihak PDRM tengah sibuk melacurkan Undang-Undang dan Perlembagaan Negara Malaysia. apa yang korang harapkan mereka-mereka yang bersekongkol dengan pelacur-pelacur Undang-Undang dan perlembagaan Malaysia ni untuk bantu korang dalam menegakkan Undang-Undang dan Perlembagaan yang kita junjung sedangkan dipihak mereka sendiri pun tak menghormati Undang-Undang dan jugak Perlembagaan yang sepatutnya mereka pertahankan?

Jadi untuk semua kawan-kawan yang cintakan negara Malaysia, sama-sama kita bantu kawan kita yang dalam kesusahan sedaya upaya kita tanpa berharap lagi pada badan yang dipertanggungjawabkan.

Pada aku cukup setakat buat laporan polis, tapi nama nak harap laporan tu akan diambik perhatian... erm... jauh panggang dari api... tapi kalau kes politik yang melibatkan individu dari sebelah Pakatan Rakyat - aku yakin tak sampai 24 jam kes akan selesai..!

Pada "yang berkenaan" - Teruskan menjadi Pelacur-Pelacur yang bersekongkol dengan ayam-ayam yang melacurkan Undang-Undang dan Perlembagaan Negara..!

Rakyat akan tentukan dimana korang dalam PRU-13 nanti... 50 tahun rakyat boleh bersabar dan 3 tahun tak jadi masalah bagi rakyat untuk menunggu..!

2 comments:

Baginda Reformasi berkata...

Saya menyokong seratus peratus syor supaya polis mempercepatkan siasatan kes-kes ragut sedia ada bagi dibicarakan di mahkamah;

Ia bertujuan pesalah dijatuhkan hukuman berat yang setimpal.

Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata, perbuatan jenayah ragut tidak boleh dimaafkan dan hukuman berat perlu dilaksanakan sebagai pengajaran kepada mereka yang masih bebas. HAKTUI!!!!

haby berkata...

Salam,

saya sokong agar pihak polis lebih tumpukan kepada kes jenayah yang kini semakin menjadi jadi,perbuatan menggunakan anggota polis untuk kepentingan peribadi mau pun untuk kumpulan tertentu hendaklah dibantah!

Barulah PDRM dipandang dan dihormati semua!