Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




ADA SAPA NAK KOMEN LAGI!!!


ada sape2 boleh komen apasal 2 tok sami ni boleh ikut serta bersolat dengan jemaah yang lain..?? ada beza ke dengan Ngar Koh Meng yang baca ayat Al-Quran..

Alhamdulillah...dengar kisahnya sami tu sudah memelok islam. Dan ini tidak berlaku di masjid Putrajaya atau di surau JAKIM, tidak..tetapi berlaku di masjid sekolah2 pondok yang kerajaan BN cukup murka satu masa dulu...dengor kabo berlaku di PERAK...!!

Tok Mufti kata apa pulak..bukan sekadar baca ayat2 Allah, itu dah lebih kepada sujud kepada Allah...

gambar ni sya amik dari ummi & Al-banjari..

RENUNGKANLAH YA APA NAK PUAK DAN JUAK UMNO/BN NAK KATA LAGI YA????

KESIMPULANNYA DEPA TU TAKUT DAN DEPA TU TAK TAU NAK IKUT MACAM TU..PASAI TU DEPA BISING MACAM ANGSA!!!!

5 comments:

Azizahns berkata...

kalau sami tu dapat hidayah alhamdulillah...

tapi kes kor ming tu lain... dia gunakan ayat suci alquran untuk politik... untuk kempen.. kalau dia jumpa kekawan cina atau sedara mara cina ade ke dia bacakan surah tu untuk mengajak mereka mendalami islam... piiiiraaahhhhh.

takkan lah bodoh dan dungu sangat...

mempermain.. mempergunakan dan mendalami islam lain...

SinaRRasuL berkata...

umar al-khattab baca quran sebelum peluk islam...dia bodoh ngan dungu gak ker????

tolong paham ler soal antara hidayah dan baca quran cik azizahhhh....

indraputra80 berkata...

Azizahns berkata...

Quote"tapi kes kor ming tu lain... dia gunakan ayat suci alquran untuk politik... untuk kempen.. kalau dia jumpa kekawan cina atau sedara mara cina ade ke dia bacakan surah tu untuk mengajak mereka mendalami islam... piiiiraaahhhhh.

takkan lah bodoh dan dungu sangat...

mempermain.. mempergunakan dan mendalami islam lain..."unquote.

Mereka yang telah tersemat di dalam hati nya bahawa Islam itu Islam(Agama)dan politik itu politik.

Dari dulu,kini dan selama lama nya ,Lagu tu lah cakap cakap kaum ni.

Maaf ya!kalau nak di hurai panjang panjang pon die(Azizahns)tak kan faham.

sya berkata...

azizahns...ko cakap dia mempermainkan tu ko ingat betul ke apa ko rasa tu???ko tu tuan punya badan ke???

itu la masalahnya orang kita ni banyak syakwasangka dari baik sangka...patut ko doa kan dia bukan tibai ...

ko tu yang bengong kot!!!!

sya berkata...

azizahns aku nak jugak tanya kat ko al quran tu untuk orang islam so orang melayu jangan sebut la sebab al-quran untuk orang islam bukan melayu????

Melayu bangsa bukan agama???

Aku rasa ko yang tak baca al quran tuhan cakap dari baca al quran la dia dapat hidayah...

ko yang buduh kot