Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




NAJIB PERJUDI HAK ORANG MELAYU!!!!

Perdana Menteri yang baru, Najib Razak hari ini mengumumkan satu perkara besar dimana kuota 30 peratus ekuiti bumiputera dalam sektor perkhidmatan awam dimansuhkan.

Sya :Emm dah agak dah janji mu tinggal janji!!!!Pejuang MELAYU KONON!!!

KAN DAH CAKAP MEMPERJUANGKAN MELAYU TU TAKDE MAKNANYA!!

MANA HERO-HERO MELAYU TU,TAK DENGAR SUARA PUN!!!!!

RAKYAT dah mula nampak BELANG SI NAJIB ni kan???

APA PUNYA PM LA....EH PM KE????HAMPEH JE JAWABNYA!!!!!


2 comments:

asri berkata...

mana perginya puak puak BPN yang kononnya membela orang melayu? mana gomo si penakut nak debat? mana? mana? ni la masanya gomo nak pertahankan hak orang melayu.. maner ko gomo...? hak tuih....

M.H.A Hamzah berkata...

ikut kajian ASLI, ekuiti bumiputra telah mencapai 45% pada tahun 2005,ia bertentangan dgn kata muhyidin pd 2006 sewaktu itu adalah Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani,iaitu ekuiti bumiputera skrg 18.9%.
jika ASLI betul,maka thn 2009 dh meningkat berapa dah?
kalau muhyidin betul,dh berapa thn DEB dilaksana,tp bumiputera cuma mencapai 18.9% pd 2006,pd 2009 brp plak?
2 perkiraan ni menunjukkan ianya mmg ptt dh lama dimansuhkan,dan diganti pd dasar yg lebih kompetitif utk org melayu meningkat maju,bukan disuap dan ditipu oleh melayu sendiri.