Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




POLITIK HARI INI!!!!

Bila Politik negara mula menampakan kepanasannya bila pelbagai isu yang telah timbul nampak seolah dilupakan...Yang pasti aku nak tanya apa jadi dengan report polis yang berlambak-lambak dibuat masa pilihanraya yang lalu...Apa Pak Polisi nak buat dengan semua tu???Nak campak masuk tong sampah je ke????Inilah fenomena yang selalu terjadi...

Bila nak mula pilihanraya ramai berlambak-lambak polis yang memenuhi kawasan tu dengan tujuan menjaga keselamatan....iya ke????Betul ke????

Aku nak tanaya sikit je pasal Najib yang jadi PM tapi keadaan masa dia naik macam Majlis orang MATI!!!Suasana SURAM dan KESEDIHAN jelas kelihatan pada setiap wajah-wajah yang ada bukan sebab sedih PAKLAH turun dan Najib naik tapi sedih memikirkan masa depan RAKYAT yang diperjudikan dari dulu , kini dan pasti tidak Selamanya....!!!!

Untuk Zambry HARAM pulak aku agak mesej jelas dari RAKYAT dalam PRK B.Gantang yang menunjukan agar beliau dan kerajaan HARAM yang ada di PERAK ni TURUN dengan kadar segera!!!Kemenangan DS Nizar ialah kemenangan dan kehendak RAKYAT!!!Bila RAKYAT dah memilih maka kamu perlu akur...SO ZAMBRY YOU ARE FIREDDDD!!!!RESTU RAKYAT UNTUK KAMU TIADA !!!!!OUT dan BUBAR DUN..........

Last sekali nak komen pasal khairy yang tak da nama dalam kabinet baru Najib tu...alamak siannya dia ya penat-penat tabur duit sana-sini lepas tu takde jawatan dalam kementerian pulak!!!Agaknya Najib dah mintak SEMBAH DERHAKA ke pada Khairy????

ADOIYAI..inilah kisah mereka-mereka yang memang HAMPEH !!!!

3 comments:

akira8047 berkata...

Alooo Zam. Balik pangkor tengok U punya restoran laaaa...
Rakyat sudah tak mau, tak malu lagi ka... mana U punya maruah.

klik sini
Mahathir + Najib = ????

AnakMudaGopeng berkata...

Pidato Rakyat - Pasca Bukit Gantang
Anjuran Angkatan Muda keADILan Perak

Dato Seri Anwar Ibrahim
Dato Seri Nizar Jamaluddin
Sdr. Mustapa Kamil Ayub
Sdr. Shamsul Iskandar
YB manikumar

tempat : Dewan Ahmad Said, Sg Rokam,Ipoh Perak
tarikh : 11 april 2009
waktu : 9pm

Dijemput semua hadir!!!!!!!!

sya berkata...

khairy tak rasa pe tapi dia rasa macam BALACI je...hihihihihih