Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




SATU LAGI PROJEK BARISAN NASIONAL

http://isman9.files.wordpress.com/2008/11/jakim.gif

KUALA LUMPUR 20 April — Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) akan melancarkan stesen televisyen Julai ini yang yang diharapkan dapat memenuhi selera penonton dari kalangan orang Islam dan bukan Islam di negara ini.


Sya:

Akibat terlalu ramai yang nak menjadi pengampu dan pembodek UMNO/BN maka akan adalah satu lagi Stesen TV CAP JAKIM yang akan menemui penonton tak lama lagi.Katanya nak memenuhi selera penonton???Aku tak faham...???Ke nak penuhi tuntutan UMNO/BN????

Bab politik aku rasa ni tempat untuk UMNO/BN menyebarkan dakyah-dakyah jahat mereka melalui AGAMA!!Selepas mereka KALAH teruk kat PRK ni membuatkan mereka akan menggunakan para-para MUFTI yang ada dengan JAYANYA!!!Maka akan berkata-katalah para BONEKA kawalan UMNO/BN ini setiap hari memandrem RAKYAT kat NEGARA ni!!!Kononnya yang bercakap itu mufti pasti benar kata mereka akan tetapi mereka sendiri telah DIBODOHKAN oleh UMNO/BN!!!!Betul tak???

Bab nak perabih duit pulak,Cuba korang fikir banyak GILER stesen TV yang memaparkan cerita-cerita yang aku rasa memenuhi benar citarasa penonton kat negara ni,semua ada cerita baik ada cerita tak baik pun ada!!!yang perlu di haramkan dibiarkan pastu nak mengabiskan DUIT bukak pula stesen baru yang aku gerenti tak akan dapat sambutan punya!!!

Bukan menghina NIAT mereka akan tetapi BETULKAN dulu stesen -stesen yang bengkok ni sebelum nak TARBIYAH orang!!!!Bayangkan kat stesen JAKIM nanti bila waktu SOLAT keluar tazkirah,tapi kat stesen lain makin rancak ceritanya...tak melambangkan ISLAMNYA,boleh ke orang nak INSAF dengar cara macam tu!!!!stesen yang melalaikan itu lebih banyak dari yang membawa kebaikan!!!!!

So aku rasa ini semua satu

PROJEK PEMBAZIRAN WANG RAKYAT LAGI!!!!!

JAKIM-SATU LAGI BALACI BARISAN NASIONAL!!!!

2 comments:

Kumbang berkata...

salam sya,
bazir duit rakyat?
3 kali menang pilihanraya.
3 kali letak jawatan dan buat prk baru.
mana ada bazir duit rakyat kan.
setahun dapat timbalan ketua menteri hampeh mana ade bazir duit rakyat kan.

sya berkata...

abis yang umno tu yang terang-terang bazir tu ko tak tanya pulak pada najib ya...ko lupa ke najib sendiri yang cakap pasal pembaziran,maknanya najib la yang banyak membazir...pasal tu dia takut nak lawan kat penanti!!!!