Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




TAK SIO KAT BN .........

http://rlv.zcache.com/tak_nak_bn_campaign_hat_2-p148526028320095440uhx7_400.jpg

PEKAN 18 April — Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, rakyat bukan menolak Barisan Nasional (BN) tetapi hanya menolak pemimpin yang tidak dekat di hati mereka.

Beliau berkata, oleh itu pemimpin BN perlu bekerja keras mendekati rakyat bagi memastikan kejayaan pada pilihan raya umum ke-13 nanti.

Perdana Menteri berkata, sekalipun berlaku tsunami politik semasa pilihan raya umum 2008, namun kejayaan beliau mendapat majoriti besar di Parlimen Pekan iaitu 26,464 undi, majoriti yang dilihat menongkah arus pada pilihan raya umum lepas itu, membuktikan rakyat senang dengan pemimpin yang selalu mendekati mereka.

“Maknanya rakyat tidak tolak BN tapi hanya menolak pemimpin yang tidak dekat di hati rakyat,”

Sya :

Adoiyai geli hati sya mendengar alasan NAJIB ni....Dia sendiri terasa yang RAKYAT TOLAK BN..!!Dia Bicara pulak soal HATI!!!EEEEEEE...Geli teman mendengornya.....kalau muka macam pemimpin BN tu bukan kata HATI..Jantung pun tak SIO!!!!Macam mana la RAKYAT nak buka hati pada kamu kalau muka pun takde CAHAYA!!!insaf la ya!!!!


RAKYAT bukan TOLAK tapi TAKNAK UMNO/BN!!!!!

ADA FAHAM KE TAK...

TAK NAK DAN TOLAK TU LAIN NAJIB OI!!!

TAK SIO ORANG KAT UMNO/BN LAGI OI!!!!

0 comments: