Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




SIVA GANTUNG ANTONG!!!!!

http://farm1.static.flickr.com/196/439927504_d9dd3b0911.jpg

Berita melaporkan bahawa Speaker DUN Perak, V Sivakumar telah menggantung jawatan setiausaha DUN Perak, Abdullah Antong Sabri kerana mengeluarkan notis untuk mengadakan sidang DUN pada 7 Mei lalu tanpa pengetahuan dan persetujuannya.

Ni lagi sekor bahalol, Abdullah Antong dan tukar jadi Abdullah TergAntong. kene gantung sebab bahalol... kalau tak de support dari MB Haram dan jugak puaka-puaka dari KERAjaan Haram, bahalol ni tak kan buat perkara ni.

Kuasa untuk memanggil Sidang Dewan Undangan Negeri dah jelas adalah dalam bidang kuasa Speaker DUN Perak Iaitu YB V. Sivakumar. lepas sekor, sekor jadik bahalol. tak sedar diri dan sedar bidang kuasa.

Tapi orang UMNO/BN tak payah risau, orang-orang Pakatan Rakyat pulak bawak bersabar banyak-banyak sebab lepas ni Mahkamah akan putuskan bahawa tindakan penggantungan Setiausaha Dewan Undangan Negeri yang dibuat oleh Speaker Dewan Undangan Negeri V.Sivakumar adalah tidak sah.

Skrip ni dah lama dah aku hafal... tak percaya, tunggu tengok...

dari perisik rakyat

0 comments: