Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




SPR PILIH JADI LEMBU ATAU TUAN!!!

Inilah muslihat sebenar umno.tak bertanding dalam PRK Penanti sambil SPR akan kuatkuasakan peraturan baru hadkan jumlah penyokong PR dan sistem barung.

Sistem barung ni ialah pondok panas yang disediakan oleh parti yang bertanding untuk membuat semakan daftar pemilih.Boleh mengundi ke tidak si fulan tu.kat saluran mana dan di mana tempat mengundinya.

sekarang tak terasa kesannya tapi bila PRU akan datang memang perit.takkan nak biarkan SPR monopoli.kalau dah kurang penyokong,siapa yang nak jadi spy ada pengundi hantu dan penipuan yang dilakukan ketika pilihanraya.kalau sekarang kredibiliti SPR diragui tentulah mengundang padah jika diletakkan harapan penuh kepada SPR.

najib memang licik dan tok harap PR tidak terpedaya.Pemimpin PR elok bantah cadangan SPR ni yang bila buat peraturan selalu sebelahkan UMNO-BN.

TOK ISKANDAR

5 comments:

Basuh Baju berkata...

SPR pilih jadi parti komponen BN ke 14..hahaha

sya berkata...

cadangan yang baik..dari baling batu sembunyi tangn baik terus terang je..sya setuju 100%

abgBro berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
abgBro berkata...

setakat ni mmg spr ni lembu!

sya berkata...

spr macam lembu dicucuk hidung...ikut je walaupun salah!!!