Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




KRISIS PERAK JANGAN DILUPAKAN!!!!

KEMENANGAN UNTUK RAKYAT
Dato' Seri Ir. Haji Mohammad Nizar bin Jamaluddin

PEMIMPIN PILIHAN RAKYAT!!!

Walaupun kita telah berjaya menawan dua Bukit dengan izin Allah swt namun harus kita ingat bahawa KRISIS di Perak ni masih sama.Tiada apa yang berbeza cuma Dato Seri Nizar je yang akan melangkah bergaya ke Parlimen bila-bila masa je.

Rakyat Perak jangan terlalu seronok merayakan kemenangan di Bukit Gantang sedangkan kita ada Perak yang perlu kita terus perjuangkan!!!Krisis Perak belum berakhir sang Perampas dan Pengkhianat masih berlegar-legar di sekitar Negeri.

Jangan jadi macam kata bidalan MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI!!!!

Memang kita boleh meraikan kemenangan akan tetapi kita perlu pasukan yang menjaga setiap sempadan dan kawasan-kawasan tertentu agar kemenangan yang datang tidak tergadai dengan yang lain...

Buat semua Pejuang Rapatkan SAF,kuatkan Iman teguhkan Iktikad Perjuangan dan terus lawan tetap lawan.Dan yang paling penting perbaiki semua kelemahan diri dan Pasukan agar ia tidak lagi nampak tempang!!!

Krisis Perak akan ditentukan dalam sikit masa lagi..Jika kita terleka pastinya semua hanya sia-sia!!!!!Insyaallah Tuhan akan tunjukkan siapa yang benar...Kemenangan untuk semua Pejuang akan muncul,insyaallah!!!

ALLAH HU AKBAR!!!

1 comments:

ummu asiah berkata...

Sya dan teman2..

ya..betul kita jgn sekali2 leka dan lupa..

9 org ditangkap ketika krisis bermula ditambah 4 org lagi..kes akan berterusan..Hakim dari awal nampak sgt keras...seluruh rakyat Perak juga terus dizalimi walau menang di Bkt Gantang..

boleh berkongsi cerita di blog:http://ummuasiah2001.blogspot.com/