Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




PRODUK HARAM DALAM BN!!!!

Yang ni orang UMNO Terengganu sendiri cakap... "Produk MB Haram"...

Yang ni pulak orang UMNO Perlis cakap... "MB Haram"...

Yang ni tak payah cerita banyak laaa... satu dunia tau... MB Haram dari KERAjaan Haram...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...!!!

UMNO celaru... gaduh, gaduh, gaduh...!!!

KALAU HARAM NI NAK BUAT APA YA????


copy dari blog perisik Rakyat...

2 comments:

PAPA GOMO berkata...

SALAM ADIK SYA..

OOO YANG NI HARAM LAH...
YANG SI ELI NI HALAL???

MEH SINI TENGOK BUKTI PANAS NI..

APA PASAL YANG BERHORMAT PKR BERTINDIK DI KEMALUAN NYA???

http://gomo-no1.blogspot.com/2009/04/ratu-porn-pkr-di-puja-anwar-al-juburi.html

tok iskandar berkata...

Tak kena gaya PRK dalam siri jelajah seluruh negara akan singgah kat Penanti sat.jom pakat heboh kat sana.Kalau SPR kata line clear….PRK kat Penanti biaqpilah One Alone in Malaysia kata dah boring PRK ni.Banyak fulus habis.wang besar wang besar tak ketahuan berapa kehabisannya.

Harapan tok lepas ni,siri jelajah PRK akan singgah di kawasan BN pulak.Lebih adventure dan mendebarkan.siap dengan lakonan pelagak ngeri lagi.

Ada kedengaran khabar angin Fairus nak join UMNO tapi tok tak berapa yakin.kalau dia nak masuk UMNO,tentu cara yang sama digunakan oleh tok wakil changkat jering dan behrang ditirunya.

Biarlah ia menjadi rahsia,cuma tok nak peringat sikit,kalau line clear kat Penanti,Bloggers jangan tunggu lagi.Kita mulakan kempen.Tok-tok wakil PR boleh buat siri ceramah sempena kemenangan di Bukit gantang dan Kuala Terengganu.Dah kira teori domino,satu persatu PRK dimenangi PR.UMNO-BN gigit jari dan tak kering gusi buat press statement nafikan kereputan kerajaan Persekutuanyang diperintahnya.

Tok bimbang akan berlaku serangan virus ultra kat bloggers PR seperti yang dialami Tranungkite.net.Anggaplah kita kura-kura tengah berlumba dengan arnab yang sombong.

Tok sempat jugak belek paper tentang negeri pasir dua butir.tok tak nak komen keputusan mahkamah tentang kuasa speaker.tok yakin bulan mei ini dun negeri akan bersidang.eloklah tok wakil perangatkan kembali kes dua tok wakil yang terlibat rasuah tu dan yang terbaru kes salahguna kuasa tok wakil changkat jering.

Menteri Pasola akan kehilangan 2 tok wakil bebas yang mesra UMNO.PR kena ikhtiarkan lagi 2 atau 3 orang lagi tok wakil UMNO agar boikot sidang DUN.Kalau dapat sepuluh budak hitam macam kat negeri Terengganu lagi bagus.senang kita nak bubarkan dun negeri pasir dua butir dan adakan pilihanraya.

Rakyat tengah memerhatikan kita.kali ni jangan ada calon tangkap muat.biar yang berkaliber.kelakuan menjolok mata tok wakil umno di Terengganu dan Perlis yang berperang sesama sendiri elok dijadikan panduan kepada kita semua untuk kuatkan lagi PR.

Manalah tahu.hilang negeri pasir dua butir,dapat pulak terengganu dan perlis.yabedabedoooooo.ayam tak patuk itik tak sudu.sambal belacan campur budu.najib diam terkedu