Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




ARTIS TAK LAKU DI BUKIT GANTANG!!!!

Dalam aku dok kata… kat Bukit Gantang, muka pemimpin Umno memang tak nampak. Sebab semuanya ada kat PWTC. Pilihanraya Umno lebih penting dari Bukit Gantang.

AJK-AJK Umno Bahagian pun memang tak nampak muka, sebab depa lebih pentingkan duit yang bakal diterima dari calon-calon yang bertanding.

Jadi…tak dak sapa yang boleh buat kerja kat Bukit Gantang..tu pasai depa minta tolong polis dan SPR. Depa suruh polis kacau ceramah PR dan minta tolong SPR keluarkan macam-macam arahan.

Kat ceramah PR…FRU dah jalankan arahan Umno untuk kacau ceramah. SPR pulak dah mula keluarkan arahan yang gili-gila.

Tak cukup dengan itu, la ni artis-artis pulak dah mula turun.

hati-malaya

Aku pun minat tengok filem-filem Shuhaimi Baba, dan kalau aku ada kat Bukit Gantang…gerenti aku pun nak tengok wayang pacak yang dibuat oleh artis-artis ni. Tengok…Maya Karin pun ada…mungkin ada chance nak cuba try paku enam inci.

Tapi masalahnya aku ada kat Pasir Mas malam tadi..jadi aku suruh Ciberboron pi tengok. Silap aku jugak…pi suruh ustaz tengok wayang, tapi pasai dah tak ada sapa kat Stesyen Maya, dia kena pi jugak la.

Sampai kat sana Ciberboron naik malu…pasai tak ada orang tua. Yang ada cuma budak-budak..masing-masing dok pegang risalah…tunggu bila nak buat cabutan bertuah.

Sampai la dekat pukul sepuluh…yang ada lebih kurang 10 orang budak-budak sekolah dok melangut tengok wayang pacak.

Kesian kat artis-artis ni. Kalau kat tempat lain…gerenti orang kerumun mintak autograph. Tapi kat Bukit Gantang…sapa pun tak peduli.

Aku nak bagi tau kat artis-artis ni…orang Bukit Gantang bukan tak suka tengok artis-artis…tapi mai la waktu lain. Ni bila mai waktu kempen pilihanraya…kempen pulak untuk Umno..cari nahas la.

Orang Bukit Gantang bukan tak suka jumpa artis…tapi depa tak suka Umno!!

DARI PERAK EXPRESS

1 comments:

Baginda Reformasi berkata...

salam...
mintak ambil perhatian dan tindakan kepada petualang agama ini.. lupakan sebentar parti anda.. please.. sebab ia dari MALAYSIA.. link nye..
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/petualang-agama-baginda.html

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/02/bangsat-yang-menghina-islam.html

POLIS ambil tindakan... kami nak rejam mereka sampai mati..