Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Dato Nasa Di Ipoh!!!!!

Semalam aku MSK ngan Dugong Darat pi makan dekat Restoran Seniman, Ipoh. masa nak keluar, aku capai kamera kot-kot tengah jalan kang ada peristiwa menarik berlaku. MSK cakap tak payah la... nak pi dekat ni ja...

Jadi aku tinggal kamera aku.

Tanpa kamera, kami gerak...

Aku ngan MSK makan nasik lemak ayam masak merah ngan kopi "o"kaw, dugong darat bantai makan chicken chop ngan milo ais.

Tengah syok-syok makan, aku perasan ada sorang mamat sampai dengan 2-3 orang geng dia. aku tak berapa ingat. Dugong Darat nganga... "Dato' Nasa"... kata Dugong Darat.

Betoi la... aduih... kamera tak bawak pulak. cilako...

Alternatif lain... camera hp berkekuatan 2mp tapi x dak flash. ah belasah la...

Dato' Nasa datang ngan apa aku tak perasan. apa depa sembang pun aku tak dengar.yang aku dengar, dia order Tomyam ngan kopi "o".

Yang aku nampak sebelum tu, meja yang Dato' Nasa duduk tu dah ada orang tunggu. brader baju kemeja biru.

Apa Dato' Nasa buat dekat Ipoh? dia tak balik Bota ka?

Orang Bota standby kasut ngan selipar... tunggu kot-kot "wira" hangpa balik...


link dari perisik rakyat.

0 comments: