Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




KEBACULAN UMNO/BN TERSERLAH!!!


http://media1.malaysiakini.com/169/57ade838fcbc1a1ad2a03317e5686923.jpg


Kebaculan UMNO/BN sekali lagi terserlah apabila Pejabat Setiausaha kerajaan Negeri Perak mengeluarkan satu surat tanpa ditandatangani oleh sesiapa yang mengarahkan agar Banggunan Perak Darul Rdzuan ( SUK ) ditutup tanpa sebab.surat yang mula diedarkan hari ini merujuk kepada Sidang DUN TERGEMPAR yang telah diarahkan oleh SPEKER Dewan Undangan Negeri.

Adakah kerana TAKUT dan kerana terlalu BACUL maka UMNO/BN menegeluarkan satu surat yang tidak menampakan RELEVANnya apatah lagi ia bakal mengundang seribu persoalan...Pejabat Kerajaan Perak yang kini telah dikuasai oleh PERAMPAS dan PENGKHIANAT RAKYAT,dilihat semakin tergugat dengan ancaman balas dari pihak Pemerintah yang SAH yang ketika ini telah berjaya menembusi beberapa kelemahan mereka.Tembok yang mereka bina dan tersangka kukuh sebenarnya bakal runtuh dan menghempap mereka kembali.

Sayangnya mereka terBODOH dek kerana KEBODOHAN mereka sendiri,mereka Jahil dalam ilmu politik dan hanya membuat sesuatu itu berpandukan NAFSU dan KERAKUSAN mereka.

Benarlah kata ALLAH SWT bahawasanya,PERANCANGANNYA ALLAH LAH YANG LEBIH BAIK...

UMNO/BN jangan ingat ini tindakan bijak kerana RAKYAT tidak akan berhenti dari menerima kebenaran.Rakyat kini makin bijak...Hanya mereka yang melakukan kesalahan akan sentiasa dibelenggu oleh ketakutan dan kerisauan...

Dato seri Nizar ketika diminta mengulas berkata,beliau dan barisan Exco akan tetap hadir ke Banggunan SUK dimana tempat Persidangan Dun Dewan Undangan Negeri akan diadakan.

Sama-sama kita menunggu apa yang akan berlaku esok....

2 comments:

Asrul Budi berkata...

ni la kerajaan umno,, merompak kerajaan perak bukan main berani..
bila nak adakan sidang DUN takot pulak...

Siti Aishah Shaik Ismail berkata...

BUKAN TAKUT TAPI BACUL ABIS...TAKUT NAK HADAPI KENYATAAN...