Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




kenapa senyap je ?????

Dulu....

mana itu zaid...

saya mau debat dengan dia...

tengok dia berani tak...???


zaid ibrahim berkata...

ok no problem...

mari lah saya berani berdebat...


lepas tu rais yatim kata...

.
.
.
.
.
.
.
.

tak kater aper pun...???

dari blog anje online..

4 comments:

abgBro berkata...

dia senyap bkn ape...pasai xmau pembaziran mcm dia kata kat Penanti tu le..kahkahkah

RK berkata...

takut la tuh~
haha~

cube remind balik hal ni,tengok dia kata apa~

mountdweller berkata...

Telurnya kecut, burungnya terbang!

Sorry pelik sikit.

sya berkata...

bukan je dia takut tapi kecut perut sampai tak tau nak kata apa..takut jadi macam sorang tu sampai berbuih mulutnya!!!