Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




RAKYAT TUAN NEGARA INI!!!!


LEDAKKAN GELOMBANG HITAM!!!!

Hari ni sya ada terbaca dalam surat khabar kompenen UBN yang menyatakan bahawa semua Rakyat tidak dibenarkan menghampiri Banggunan SUK Negeri Perak...Apa ke hal nya Yeop????Apa yang deme-deme ni takut sangat ya???

Bukan ke deme dah cukup si kepala merah untuk jaga Banggunan tu!!!Apa yang takutkan lagi...Jaga je la...itu pun nak kena cakap ke!!Rakyat tak dibagi berkumpul kat sana abis tu yang POLIS berkumpul depan tu amacam pulak???Kalau dah tak bagi RAKYAT kumpul POLIS pun jangan kumpul...sbb Rakyat rasa terancam dengan kedatangan POLIS yang banyak - banyak tu tak ada KEBEBASAN....

Bab Media yang kononnya dari ayat Zambry Haram tu yang mengatakan bahawa semua Media dan Bloggers boleh masuk dalam sidang DUN tu ternyata BOHONG semata!!!!Almaklumlah ia keluar dari mulut orang HARAM jadinya semua pakat bohong belaka!!!

Bab semua orang tak boleh masuk IPOH menjelang esok hari itu yang paling BANGANG yang pernah aku dengar!!!Mana daknya depa nak tahan TUAN TANAH DAN RAKYAT NEGARA NI dari masuk tempat mereka sendiri!!!

Tahu tak yang deme tu sebenarnya penumpang dalam Negeri ni!!!!!Dah la Merompak pastu tak sedor diri pulak!!!!Korang ingat tanpa RAKYAT korang boleh hidup ke????aku rasa mahu jadi pengemis korang ni!!!!

YANG SEBENOR-BENORNYA DEME TU SEMUA TAKUT DENGAN KEBANGKITAN RAKYAT!!!!SO JANGAN MAIN-MAIN DENGAN KUASA DAN SUARA RAKYAT!!!!


0 comments: