Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




ADUN PR nak disisat,Pembuat ONAR nak dilepaskan...CITTT!!!!

Polis akan menyiasat kesemua 28 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pakatan Rakyat di Perak, termasuk Speaker DUN V Sivakumar, berhubung persidangan tergempar bawah pokok kelmarin.
perak state govt crisis state adun assemble under the rain tree 030309Ketua Polis Perak Datuk Zulkifli Abdullah berkata mereka semua, termasuk Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin, akan dipanggil atas dakwaan berhimpun secara haram, lapor Sin Chew Daily.

Dalam sidang tergempar itu yang diadakan di tempat letak kenderaan tidak jauh daripada bangunan Dewan Undangan Negeri (DUN), mereka meluluskan tiga usul, termasuk membubarkan dewan.

Sya : Udahlah korang ni wahai polis-polis yang berpaksikan UMNO/BN janganlah buat lawak BODOH lagi...Hangpa ni gila ke,bila masa depa buat Perhimpunan HARAM????Habaq mai???

Bila Speker panggil Sidang so kena la mai...RAKYAT yang kumpul tu nak bagi sokongan Kerajaaan PR Perak tak suruh pun depa mai sebab depa ada akal pikir mana betul,mana salah...bukan macam hangpa!!!!

Yang buat aku pening lagi ialah apasal BUDAK-BUDAK yang buat ONAR dan berlagak macam BAGUS tu tak pulak korang nak siasat ya???Woi Korang yang BODOH!!!korang ni nampak sangat dah di BONEKA kan oleh UMNO/BN....Korang memang BANGANG,yang mencuri dilepaskan yang jadi MANGSA ditangkap!!!!BARALLLLL......

Apapun takpe korang ingat nanti lama-lama korang mati jugak,jadi makanan ulat jugak...Tuhan akan balas korang tau...ingat korang RAKYAT akan doakan atas kekejaman Korang ni...Esok-esok kalau MATI baru hangpa tau..time tu nyesal pun tarak GUNA...FAHAM!!!!!!!

1 comments:

Prof. Era Pasca berkata...

"Walau seberapa banyak sekalipun askar, polis atau pengawal istana digaji untuk melindungi dan menjaga tahta, namun tiada satu pun akan dapat mengatasi kehendak dan aspirasi rakyat jelata. Walau seberapa banyak peluru bedil atau peluru meriam sekali pun digunakan, namun tidak satu pun dapat menyekat kemarahan aspirasi rakyat. Jika kehendak rakyat jelata dimakbulkan Allah, maka (berlakulah) perpindahan takhta dari istana ke muzium seni dan budaya" -Sultan Azlan Shah ketika dianugerahkan Doktor Kehormat Undang-undang, di Majlis Konvokesyen, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang pada 29 Jun 1980.

biarkan depa siasat, lagi senang masuk makamah pas tu kite bagitau sebenarnye POLIS yang berhimpun depan SUK secara HARAM sebab ketua dewan (SPEAKER) tak pernah jemput pakcik2 polis..