Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




ZAHID HANTAR EZAM WAKIL DIA????

Husam tunggu Zahid hingga jam 9.35 malam di Sri Pentas

KUALA LUMPUR, 27 Mei: Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa menunggu Naib Presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hingga jam 9.35 malam di Sri Pentas, tempat berlangsungnya rancangan itu, sebelum meninggalkannya.

Mereka berdua sepatutnya berhujjah dalam rancangan Hujah TV 9, namun Zahid menarik diri di saat akhir dengan menggantikannya dengan Ezam Mohamad Nor.

"Setelah tiba di Sri Pentas Bandar Utama, untuk menyertai program Hujjah secara langsung di TV9 jam 9.35 malam ini sebagai ahli Panel bersama Naib Presiden UMNO yang juga Menteri Pertahanan, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, saya dimaklumkan oleh penerbit rancangan, YB Menteri berkenaan tidak dapat hadir kerana keuzuran.

"Oleh yang demikian saya dengan rasa dukacita, menarik diri dari menyertai program ini dan menasihati penerbit rancangan supaya ianya ditunda kepada satu tarikh lain di masa hadapan yang sesuai dengan jadual Menteri.

"Ini kerana pengganti yang dijemput mengambil alih tempat YB Menteri, tidak memegang jawatan di dalam Kerajaan dan juga partinya yang memberi beliau keupayaan untuk bercakap bagi pihak Kerajaan atau partinya apalagi keupayaan untuk membawa perubahan kepada pentadbiran Kerajaan serta partinya.

"Saya mencadangkan kepada penerbit rancangan supaya menjemput Pengerusi GERAK bagi menggantikan tempat saya. Ini amat sesuai memandangkan ahli panel yang menggantikan tempat YB. Menteri adalah bekas Pengerusi GERAK," tulis Husam dalam blognya.

1 comments:

DR 1221 berkata...

untuk makluman saudara, pertukaran ahli panel berkenaan telah berlaku 2 hari sebelum. tapi saya percaya anda lebih percayakan husam.