Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




Hang Malu APA????

Malam tadi aku keluar sebagai MEDIA untuk rakamkan detik terindah bagi RAKYAT K.TERENGGANU apabila YB Wahid Endut telah diumumkan memenangi kerusi Parlimen P36 hari ini.

Memandangkan kenderaan yang aku naik punya kemudahan membuka atap kereta maka aku guna kesempatan yang ada untuk merakamkan gambar yang lebih jelas imejnya.

Masa dah nak masuk ke Bandar K.Terengganu aku yang memang sedia ada atas bumbung diarah turun dari bumbung oleh seorang BALACI Kerajaan.Aku cakap aku MEDIA dan aku ada hak,tapi dia jawab kat aku `media pun,malu la kalau tunjuk kat orang...semua orang tengok.Masalahnya apa yang dia nak malu,dia tak pakai baju ke??

Memandangkan dalam kereta tu masih ada penumpang lain maka aku turun jugak la,sebab aku taknak karang jadi HAL!aku takde hal nak bertekak tapi karang...Pada orang yang berkenaan aku nak bagi ingat jangan hang ingat hang ada pangkat hang bagus,Tuhan tu Maha Adil!!!Kalau hari ni hang buat kat RAKYAT nanti sampai masa ALLAH SWT akan balas CASH pada hang!!!

Kalau hang dah kalah jangan buat macam hang bagus pulak,kesabaran RAKYAT ni ada HADnya...Aku sabar-sabar gak,dan jangan hang ingat aku takut!Bukan nak cakap besar tapi ini REALITI hangpa ni hamba jugak,mati jugak,kalau aku nak doa pada TUHAN memang boleh....!!Jangan uji kesabaran RAKYAT!!!

Apapun Kemenangan kali ni memang tamparan buat mereka dan ia memang cukup memalukan sebab tu depa malu....!!!

Gambar orang yang malu sebab kalah!!!






KAT SINI AKU DISURUH TURUN!!! OLEH SI PEMALU NI....




KALAU TAKUT DENGAN RISIKO JANGAN BICARA SOAL PERJUANGAN!!!!

0 comments: