Preview
Remove image

Doa Kami...

Firman Allah Swt“ Janganlah kamu cenderung kepada KEZALIMAN kelak kamu akan disambar oleh api neraka.”

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk
neraka jahannam dalam keadaan hina dina! -Surah Al-Mukmin ayat 60




SPR buat hal!!!!

Waktu ni aku dah pun balik berehat,malam karang aku akan cuba keluarkan keputusan penuh Pilihanraya disini.Namun apa yang boleh aku katakan keadaan pilihanraya disini sedikit hambar dan kurang menyerlah.Hanya disesetengah kawasan terlihat kemeriahan dan kehangatannya.

Ada juga disesetengah tempat memang betul-betul hangat,sampai ada yang gaduh!Perang mulut jangan cakap la memang berapi.Tahniah dan Syabas harus diucapkan kepada semua yang betul-betul comited sepanjang hari ni,tanpa mengira waktu,cuaca,umur janji semangat mau kuat.

Ni aku nak cakp sikit pasal SPR yang memang HAMPEH dan HAMPEH!Pasalnya aku yang sepatutnya diberi kad Media SPR dinafikan hak.Malam semalam pukul 12.30 malam aku bersama-sama beberapa teman memanjat ke banggunan SPR semata untuk mendapatkan TAG MEDIA namun jawapan yang diterima ialah `PEJABAT KAMI DAH DITUTUP' sedangkan dari maklumat yang aku dapat pejabat tu beroperasi 24 jam.Ketidakadilan dapat dilihat apabila hanya MEDIA yang PRO KERAJAAN diberi ruang sepenuhnya namun kami yang disebelah sini ditutup dari mendapat maklumat yang sepatutnya.Aku nak tanya maklumat yang kami nak bawak ni untuk sapa,kalu bukan RAKYAT!!UMNO taknak RAKYAT dapat maklumat sepatutnya sebab nak RAKYAT jadi BODOH!!!Padahal hangpa UMNO/BN memang BODOH!!!!Walaupun tanpa TAG MEDIA hangpa tu aku tetap dapat jalankan tugas aku dengan baiknya,sebab yang penting NAWAITU bukan KEPENTINGAN NAFSU!!!SPR memang BALACI UMNO/BN.

Aku berdoa dan berharap malam ni PAKATAN RAKYAT akan menang dan KERAJAAN ZALIM yang ada ni akan BUNGKUS bersama-sama dengan KEBONGKAKAN mereka!!!!

ALLAH HU AKHBAR...ALLAH HU AKHBAR!!!!!!

0 comments: